مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تأکید کرد برنامه‌ای برای تغییر سرمربی در این باشگاه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی امیری درباره حضورش در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من برای ثبت‌نام در انتخابات نیامدم و نماینده کسی هم نیستم. من امروز برای کاری اداری به فدارسیون آمدم و ربطی به انتخابات هیئت رئیسه ندارد.

وی در مورد نتایج ضعیف نساجی در هفته‌های اخیر و اینکه گفته می‌شود به مهاجری اولتیماتوم داده شده است، گفت: نساجی تیم پُرهواداری است،‌ توقع از این تیم بالاست و کوچک‌ترین حرکت زیر ذره‌بین است. روز گذشته جلسه‌ای تشکیل دادیم و روند حرکتی تیم بررسی شد. امیدوارم در بازی برابر پارس جنوبی پیروز و از این روند خارج شویم. تمهیدات خوبی هم در نظر گرفتیم و از روانشناسان خوبی دعوت کردیم تا تیم از این شرایط خارج شود. نمی‌خواهم بگویم شرایط بحرانی است، اما وضعیت خوبی نداریم. به همین خاطر امیدوارم از بازی بعد روند نزولی تیم تمام شود.

مدیرعامل باشگاه نساجی در پاسخ به این پرسش که «آیا اخطاری به مهاجری داده شده است یا خیر؟»، تصریح کرد: خیر، اخطاری نبوده است، اما گلایه‌هایی بوده که با او در میان گذاشتیم، ولی اینکه بگوییم بازی با پارس آخرین فرصت مهاجری است،‌ نه این‌طور نیست. زمانی که نیم‌فصل اول تیم مشکلاتی زیادی داشت و حتی پول آب معدنی هم نداشت، مهاجری پای تیم ایستاد و ما همه اینها را در نظر داریم. خدای نا کرده نمی‌خواهیم با یک برد یا یک باخت مربی را قربانی کنیم. به همین خاطر هدف ما از برگزاری جلسه دادن اخطار به کادرفنی نبوده و بلکه هدف‌مان حمایت از تیم بوده است. به او اختیار تام هم دادیم، نظر مهاجری این بود که چند بازیکن را از تیم کنار بگذارد. ما هم به او اعلام کردیم هر چه سرمربی تیم بگوید، می‌پذیریم. دیدید که سرمربی تیم شجاعی را هم در اختیار باشگاه قرار داد و اعتقاد دارد این بازیکن از زمانی که از اردوی تیم امید بازگشته شرایط خوبی ندارد و نگاهی از بالا به پایین دارد. به همین دلیل امروز کمیته انضباطی باشگاه تشکیل می‌شود و شجاعی باید پاسخگو باشد. ما اگر جلسه‌ای می‌گذاریم به خاطر این است که تلنگری به بازیکن بخورد. با شجاعی هم صحبت خواهیم کرد،‌ چون او تا پایان فصل با ما قرارداد دارد و موظف است تا پایان لیگ با جان و دل برای باشگاه بازی کند. مطمئناً بازیکن ملی‌پوش از جاهای دیگر پیشنهاد دارد، اما اگر با جان و دل برای تیم بازی نکند، با او برخورد خواهیم کرد.

امیری ادامه داد: امروز به جز شجاعی دو بازیکن دیگر هم به کمیته انضباطی باشگاه خواهند آمد، اما نام آنها را نمی‌توانم بگویم. این بازیکنان هم توقعات را برآورده نکرده‌اند. قطعاً ما از بازیکنان تازه وارد توقع داریم. کمیته فنی باشگاه راندمان عملکرد بازیکنان را در اختیار ما قرار می‌دهد و به همین دلیل امروز دو بازیکن و فردا هم یک بازیکن را به کمیته انضباطی دعوت کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.