کاپیتان سابق شیاطین سرخ به زودی باید در جام حذفی انگلیس به مصاف تیمی برود که ۱۳ سال برای آن توپ می‌زد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال دربی‌‌کانتی از دسته اول فوتبال انگلیس میهمان دسته چهارمی خود تیم «نورثهمپتون» را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست داد و به مرحله یک هشتم این رقابت‌ها راه پیدا کرد، جایی که باید میزبان منچستریونایتد باشد.

این بازی که فردا شب (پنجشنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران برگزار می‌شود، وین رونی را مقابل تیمی قرار می‌دهد ۱۳ سال برای آن توپ می‌زد.

کاپیتان سابق تیم فوتبال منچستریونایتد سال گذشته پس از ترک تیم دی‌سی‌یونایتد آمریکا به انگلیس برگشت تا در نقش بازیکن - مربی به تیم دربی کانتی کمک کند. او شب گذشته آخرین گل پیروزی تیمش در بازی تکرار با نورثهمپتون را به ثمر رساند تا مطمئن شود که تیم سیزدهم جدول چمپیونشیپ در دور بعدی رقابت‌ها با منچستریونایتد مصاف خواهد کرد.

رونی سال ۲۰۰۴ از اورتون به منچستریونایتد پیوست و تا سال ۲۰۱۷ در این تیم حضور داشت. دوران سیزده سال حضور این مهاجم ۳۴ ساله در اولدترافورد با تبدیل شدن او به بهترین گلزن تاریخ منچستریونایتد، ۵ قهرمانی در لیگ برتر،‌یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس همراه بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.