سرمربی تیم فوتبال شهر خودروی خراسان تأکید تیمش برای راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تمام مشکلات را شکست داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه شهر خودروی خراسان، مجتبی سرآسیایی درباره پیروزی تیمش برابر السیلیه قطر گفت: خدا را شکر می‌کنم که بعد از این همه فشار و تحمل مشکلات مختلف، شرمنده مردم خوب ایران، به ویژه خراسانی‌ها نشدیم و توانستیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

وی در ادامه افزود: بازیکنانم ثابت کردند با همدلی و مدد گرفتن از امام رضا (ع) گذر از هر مسیر دشواری ممکن است. خوشحالم که توانستیم با تمرکز بالا در تمام این ماراتن سخت، از سد السیلیه هم عبور کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودروی خراسان همچنین خاطر نشان کرد: روی ضربات پنالتی کار کرده بودیم و می‌دانستیم که اگر بازی به ضربات پنالتی کشیده شود، از آمادگی لازم برخورداریم. تمام بازیکنان برای رسیدن به این برد باشکوه و صعود به مرحله گروهی از جان مایه گذاشتند و شایسته تقدیر هستند.

سرآسیایی با تمجید از سنگربان تیمش گفت: رحمتی یکی از گلرهای بزرگ ایران است و از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. حتی او پیش از زدن ضربات پنالتی، با توجه به فیزیک دروازه‌بان السیلیه قطر، نکات خیلی خوبی را به بازیکنان تیم گفت.

وی تصریح کرد: باید از حمیداوی، مالک باشگاه نیز تشکر کنم که در طول این مسیر سخت، همواره دلگرمی می‌داد و با کمک او توانستیم، با تمرکز بالا وارد زمین شویم و پیروز به ایران عزیزمان برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودروی خراسان در مورد دیدارهای آتی تیمش نیز یادآور شد: نباید دیگر به این پیروزی‌ها فکر کنیم و از فردا تمام تمرکزمان باید معطوف به لیگ و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشد. مسیر دشواری داریم و از تمام هواداران می‌خواهم که همچون گذشته یاورمان باشند.

سرآسیایی در خاتمه گفت: دیدید که چه مشکلات عجیبی سر راه ما سبز شد‌. از اتهام ناامنی در ایران که واهی و دور از ذهن بود، تا تأخیر عجیب روز گذشته در مسیر رسیدن به دوحه و البته عدم امکان استفاده از دو خرید خوب زمستانی‌ماه، اما از اینکه تمام مشکلات را شکست دادیم، خوشحالم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.