سرمربی تیم فوتبال الریان قطر تأکید کرد که تیمش باید از شکست سنگین برابر تیم استقلال ایران درس بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو آگیره، سرمربی تیم فوتبال الریان در نشست خبری پس از شکست ۵ بر صفر امشب (سه‌شنبه) تیمش برابر تیم استقلال در مرحله پایانی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: سخت است که بخواهید درباره بازی که با نتیجه ۵ بر صفر می‌بازید صحبتی کنید. در نیمه نخست این بازی خوب بودیم، اما متأسفانه دو گل دریافت کردیم. در آغاز نیمه دوم نیز گل بدهنگامی خوردیم و دیگر بازگشت به بازی سخت بود.

وی در ادامه افزود: اگر بخواهم به عملکرد کلی تیم الریان نگاه کنم فقط در خط دفاعی مرتکب اشتباه نشدیم. تا ۲۰ روز قبل الریان دارای بهترین خط دفاعی بود و برای رسیدن به رده نخست لیگ ستارگان قطر مبارزه می‌کردیم، اما شانس راهیابی به لیگ قهرمانان را پیدا نکردیم. باید دوباره سخت کار کنیم و به جایگاه خود بازگردیم.

سرمربی تیم فوتبال الریان قطر ادامه داد: ما در بازی امشب به مهاجمی نیاز داشتیم که از فرصت‌های گلزنی بهره ببرد. الریان تیم بزرگی است و با چنین بازی‌های تحت فشاری بیگانه نیستیم. نگران اتفاقی که در بازی با استقلال برای الریان رخ داد، نیستم. البته اتفاق بدی است و باید از شکست امشب درس بگیریم. باید سخت کار کنیم و عملکردی عالی را به نمایش بگذاریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.