جدال تیم‌های السیلیه قطر و شهر خودروی ایران در نیمه اول برنده نداشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال السیلیه قطر و شهر خودروی ایران در چارچوب مرحله سوم پلی‌آف مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۸:۴۰ امشب (سه‌شنبه - به وقت ایران) در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه باشگاه الدحیل به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب السیلیه: ابوبکر خلیفه، احمد البخیت، مصطفی محمد، ماجد صدیق، مبارک بوصافا، کریم انصاری‌فرد، کارا امبوجی، ماهر یوسف، عادل الاحمد، محمد مدثر، نادر بلحاج.

ترکیب شهر خودرو: سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، محمد حسینی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان، میلاد سرلک، حسن جعفری، محمدرضا خلعتبری، سعید صادقی و محمد فرامرزی.

دقیقه ۱۸: کریم انصاری‌فرد درون محوطه جریمه شهر خودرو سرنگون شد، اما داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد. مبارک بوصافا به این تصمیم داور اعتراض کرد و با یک کارت زرد مواجه شد.

دقیقه ۳۲: نادر بلحاج با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه دروازه شهر خودرو را تهدید کرد و رحمتی در دو مرحله موفق به مهار توپ شد. در این صحنه انگشت دست رحمتی آسیب دید.

دقیقه ۳۹: شهر خودرو می‌توانست به گل برسد، اما ضربه مرادمند درون محوطه جریمه السیلیه با برخورد به مدافع این تیم راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۰: داور این بار به نادر بلحاج از تیم السیلیه کارت زرد داد.

دقیقه ۴۳: امین قاسمی‌نژاد با یک شوت کات‌دار زیبا می‌رفت دروازه السیلیه را باز کند که دروازه‌بان این تیم توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۵: کارا امبوجی دیگر بازیکن اخطاری تیم السیلیه در نیمه اول بازی بود.

دقیقه ۲+۴۵: محمدرضا خلعتبری ضربه کاشته پشت محوطه جریمه السیلیه را به آرامی تقدیم ابوبکر خلیفه، دروازه‌بان این تیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.