سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: صادقانه می‌گویم در ریز جزئیات انتخاب سرمربی تیم ملی نیستم ولی قطعا سرمربی تیم داخلی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم شکوری در حاشیه مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرایند انتخابات فدراسیون شروع شده و از امروز کاندیداها می‌توانند ثبت نام کنند. امیدوارم‌ نفرات توانمند بیایند و در انتخابات حضور پیدا کنند. تا ۲۰ بهمن ماه هم فرصت ثبت نام وجود دارد.

وی در ادامه در مورد دوبازی استقلال و شهر خودرو و ضعف روحیه این تیم‌ها گفت: مخالف نظر شما هستم و روحیه تیم‌ها خوب است . اتفاقی هم که افتاد خوب بود چون با یک دیپلماسی ورزشی از اجرای عدم میزبانی ایرانی‌ها جلوگیری کردیم. من از هر ۴ باشگاه، کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش، مردم و رسانه ها تشکر می‌کنم. اتحاد ما جلوی این فرآیند را گرفت.

دبیر فدراسیون فوتبال در خصوص میزبانی تیم های ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرایط مذاکره سخت بود و سه راه بیشتر نداشتیم. یکی انصراف، یکی بازی خارج از خانه و راه سوم مذاکره. که ما مذاکره کردیم و به نتیجه رسیدیم و امیدواریم تیم‌ها نتیجه خوبی بگیرند.

وی در خصوص توافق با AFC یادآور شد: این توافق از نظر فنی به نفع ماست چرا که ارزش بازی برگشت بیشتر است و با استراتژی می‌توانیم در این بازی‌ها نتیجه بگیریم.

شکوری در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: با توجه به اتفاق یک هفته گذشته در مورد باشگاه‌ها و اینکه فعالیت‌های دبیر کل در موضوعات دیگر است، باید بگویم در جریان انتخاب سرمربی نیستم و بحث باشگاه و مجمع را پیگیری می کنم. فقط می‌دانم که سرمربی طی روزهای آینده انتخاب می‌شود. از صحبت‌های آقای علوی، ۱۲ ساعت گذشته و اتفاق خاصی نیفتاده است. تمام سعی نفرات در فدراسیون این است که در سریع ترین زمان انجام شود. قطعا سرمربی داخلی است البته روی این نباید مانور داد. وقتی گزینه بیشتر باشد مطمئنا مذاکرات هم راحت تر خواهد بود.

وی در خصوص اینکه قلعه نویی گزینه جدی هدایت تیم ملی است، افزود: صادقانه می‌گویم در ریز موضوعات نیستم. علی دایی و قلعه نویی و افراد خارجی جزو گزینه‌ها بودند و رایزنی با آنها انجام شده است‌.

دبیر فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه شنیده شده علی دایی توسط وزارت ورزش رد شده و اختلاف نظر بین وزارت ورزش و فدراسیون وجود دارد، گفت: اینکه این صحبت‌ها از کجاست را باید از شما پرسید. اینها گمانه زنی است و این صحبت‌ها با توجه به علاقه مندی فوتبال طبیعی است. ارتباط فدراسیون و کمیته و وزارت عالی است و آن را می‌توان در بحث باشگاه‌ها دید. همه پای کار آمدند تا مشکل حل شود. شرایط با ۱۰ سال پیش از نظر اقتصادی و سیاسی و منطقه‌ای فرق کرده و تحت فشار هستیم ولی باید به پیش برویم.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا اتفاقات بازی دیدار تراکتور و پرسپولیس بر میزبانی ایران در مسابقات آسیایی تاثیر خواهد گذاشت، یادآور شد: موضوع اتفاقات بازی تراکتور تاثیری در میزبانی ما در جام باشگاه‌ها ندارد. ما تعهد کتبی گرفتیم و اینها مسائل داخلی ما است. باید به خوبی های فوتبال بپرداریم اینکه این‌جمعیت در این زمان و وسط روز کاری حاضر می‌شود اتفاق خوبی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.