رئیس باشگاه بارسلونا خبر رسانه‌های اسپانیایی مبنی بر تمایل آبی‌و‌اناری‌ها برای جذب مهاجم اسپانیایی خفاش‌ها را تأیید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، خوسپ ماریا بارتومئو تأیید کرد که باشگاه بارسلونا در اندیشه خرید رودریگو مورنو از تیم فوتبال والنسیا است.

بعد از آنکه اعلام شد لوئیس سوارس به خاطر عمل جراحی زانویش تا پایان فصل خانه‌نشین خواهد بود، باشگاه بارسلونا قصد دارد مهاجمی جدید را به خدمت بگیرد و رودریگو مورنو مهاجم تیم فوتبال والنسیا هم گزینه نخست این باشگاه برای پر کردن جای خالی سوارس است.

طبق اعلام رسانه‌های اسپانیایی دو باشگاه بارسلونا و والنسیا در حال مذاکره هستند و حتی آنیل مورتی رئیس باشگاه والنسیا صبح روز گذشته (دوشنبه) به کاتالونیا سفر کرده است تا مراحل انتقال رودریگو مورنو به نوکمپ را قطعی کند.

بارتومئو درباره تلاش بارسلونا برای خرید مهاجم سابق تیم‌های رئال مادرید و بنفیکا گفت: ما درباره بازیکنان سایر تیم‌ها حرف نمی‌زنیم اما نام رودریگو روی میز مربیان است. یک گزینه جانشین خواهد آمد. من نمی‌دانم که آیا آن بازیکن از بارسلونا B خواهد آمد. من بازیکنان زیادی را دوست دارم.

در میان تمام بازیکنان بارسلونا اگر یک نفر باشد که بارتومئو و همکارانش بخواهند او را تا حداکثر زمان ممکن حفظ کنند، آن بازیکن لیونل مسی است اما بارتومئو تأکید کرد که کاپیتان آرژانتینی آبی‌و‌اناری‌ها آزاد است هرطور که دوست دارد درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد.

رئیس کاتالان‌ها اظهار داشت: مسی هر وقت که بخواهد به دوران حضورش در بارسلونا پایان خواهد داد. رابطه او با بارسلونا اما ابدی خواهد بود. هنوز زمان زیادی تا پایان دوران فوتبالی او در اینجا باقی مانده است و او تا مدتی دیگر در کنار ما خواهد بود.

بارتومئو در پایان به باخت اخیر بارسلونا در خانه والنسیا که عملکرد ضعیف کاتالان‌ها نگرانی هواداران این تیم را در پی داشته است، اشاره کرد و گفت: من نگران نیستم. داریم کار و سخت تلاش می‌کنیم. هنوز هم در لالیگا هم در لیگ قهرمانان شانس داریم. ما یک مربی جدید مانند ستین داریم و به کارهایی که او انجام می‌دهد اطمینان داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.