سرپرست تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با اشاره به حواشی دیدار این تیم برابر سردار بوکان در لیگ دسته ۲ کشور، گفت: وقتی در نیمه اول گل به ثمر رساندیم، عده ای با پرتاب تکه‌ای یخ، باعث آسیب به پاشازاده شدند و زمانی که سرمربی ما به روی زمین افتاده بود، دیدیم یک نفر به سمت او آمد و با مشت و ضربات پا، به بدن او می زد.

سجاد عبدالله‌زاده در گفت و گو با ایسنا، درباره مشکلاتی که برای این تیم در دیدار روز گذشته، هفتم بهمن برای این تیم مقابل سردار بوکان رخ داد، اظهارکرد: زمانی که وارد ورزشگاه شدیم، پیش از این که تیم برای گرم کردن وارد زمین شود، دو سه نفر مزاحم تیم و دروازه بان ما شدند و به ما فحاشی کردند. این هم به خاطر این بود که قبلا گلر ما در تیم بوکان بازی می کرد و سپس از این تیم جدا شد و به شهرداری ماهشهر پیوست. وقتی این درگیری ایجاد شد، ماموران نیروی انتظامی برای کنترل این افراد در ورزشگاه نبودند.

وی بیان کرد: تیم برای گرم کردن وارد زمین شد که پس از حدود ۱۰ دقیقه، هفت هشت نفر وارد زمین شدند و قصد حمله به دروازه بان ما را داشتند که نگذاشتیم این کار را انجام دهند. بازهم مامور نیروی انتظامی درون ورزشگاه نبود. ورزشگاه بوکان به صورتی است که هر کسی راحت می تواند وارد آن شود.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: حتی زمانی که ماموران نیروی انتظامی وارد ورزشگاه شدند و شاهد درگیری این افراد و من بودند، بازهم مانع آن ها نشدند.

وی بیان کرد: در نیمه نخست، موفق شدیم یک گل به تیم بوکان بزنیم و وقتی بازی تمام شد و بازیکنان مان خواستند وارد رختکن شوند، به دروازه بان ما حمله کردند. حتی وقتی گل را به ثمر رساندیم، با پرتاب تکه ای یخ، باعث آسیب به آقای پاشازاده شدند. زمانی که سرمربی ما به روی زمین افتاده بود، دیدیم یک نفر به سمت او آمد و با مشت و ضربات پا، به بدن پاشازاده می زد. حتی افرادی که مسئول حمل برانکارد بودند و توپ جمع کن ها نیز، دعوا می کردند.

عبدالله زاده گفت: مجددا بین دو نیمه نیز به داخل رختکن ما حمله کردند و در این حمله، از بینی پاشازاده خون جاری شد. این درگیری ها باعث شد که استراحت بین دو نیمه، ۵۰ دقیقه به طول بینجامد. ناظر بازی هم عنوان می کرد که باید این بازی انجام شود. بازی هم ادامه پیدا کرد و وقتی گل تساوی را در نیمه دوم دریافت کردیم، جو آرام شد.

وی افزود: ورزشگاه بوکان، محیط امنی برای برگزاری مسابقات فوتبال نیست و سازمان لیگ باید فکری به حال این موضوع کند. بار اول هم نیست که چنین اتفاقی در این ورزشگاه می افتد.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با بیان این که به نظر حال این افراد خوب نبود، گفت: کنترلی روی جو و تماشاگران نبود و حتی در بین دو نیمه نیز چهار پنج فرد غریبه در رختکن ما بودند و بیرون هم نمی رفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.