کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: استقلال با این عملکرد نشان داد شطینت کردن علیه این تیم هم مانع موفقیت آن نمی‌شود.

پیروز قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عملکرد استقلال مقابل الکویت بسیار عالی بود و پیروزی بی حرف و حدیثی به دست آمد. بچه‌ها ۳ گل در این بازی زدند و حداقل می‌توانستند ۳ گل دیگر هم بزنند که با بد بیاری شانس‌های خوب گلزنی از بین رفت.

کاپیتان پیشین آبی پوشان بیان داشت: بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم واقعا غیرت به خرج دادند که در این شرایط توانستند این پیروزی را به دست آوردند. تیم دیگری به جز استقلال بود بعید بود در این شرایط بتوانند مقابل تیمی مثل الکویت چنین عملکردی داشته باشد.

وی افزود: سفرهای پی در پی و طولانی انرژی هر تیمی را می‌گیرد و باید قدردان تلاش بازیکنان استقلال بود که در این شرایط نه تنها چیزی از حریف کم نداشتند، بلکه توانستند خودشان را به نماینده کویت دیکته کنند.

قربانی در خصوص عملکرد دیاباته بیان داشت: وقتی تیم گل می‌زند در واقع حاصل تلاش‌‍‌های همه بازیکنان به ثمر می رسد. اما این که تیمی بازیکنی چارچوب شناس و توانمند مثل دیاباته داشته باشد که خیلی خوب تلاش بازیکنان دیگر را به ثمر می‌رساند، بسیار خوب است و باید قدر چنین مهاجمی را دانست.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: کادر فنی و بازیکنان باید به این باور برسند که بازی با الکویت تمام شده و همه تمرکز آنها روی الریان باشد. تنها پیروزی بر الریان است که ارزش این پیروزی را حفظ می‌کند و در غیر این صورت شکست دادن الکویت به خودی خود ارزش چندانی ندارد.

قربانی در ادامه بیان داشت: استقلالی‌ها با این پیروزی نشان دادند حتی شیطنت‌هایی که پشت پرده‌ای که صورت گرفت تا حق مسلم این تیم که میزبانی بود را از آنها گرفتند هم تاثیری در روند آن نداشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.