مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس از آمادگی خود برای فروش دو بازیکن این تیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابیو پاراتیچی در حاشیه بازی شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال یوونتوس مقابل ناپولی در هفته بیست‌و‌یکم سری A که با باخت ۲ بر یک بانوی پیر خاتمه یافت، از احتمال جدا شدن امره جان و ماتیا دی‌شیلیو از بیانکونیر خبر داد. تنها ۴ روز دیگر به پایان بازار نقل و انتقالات اروپا در ماه ژانویه باقی مانده است، گفته می‌شود که یوونتوس ممکن است در این روزهای باقی مانده با برخی از بازیکنان مازاد خود خداحافظی کند.

پاراتیچی در این خصوص گفت: در بازار فرصت‌هایی برای دادوستد بازیکن وجود دارد و باشگاه‌ها با یکدیگر صحبت می‌کنند. چیزهایی هم که درباره معاوضه دی‌شیلیو و کورزاوا (بازیکن پاری‌سن‌ژرمن) گفته شده، فعلاً فقط یک فرضیه است و باید دید که در روزهای آتی چنین جابجایی ممکن است یا نه.

مدیراجرایی یوونتوس افزود: امره جان بازیکن مهمی است. خوشحال می‌شویم که او بماند اما اگر راهی پیدا شد که همه طرفین را راضی نگه دارد از آن استقبال می‌کنیم. جان در سراسر اروپا طرفدارانی دارد چون یکی از بهترین هافبک‌های دنیا است.

پاراتیچی درباره شایعاتی که پیرامون تمایل دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا برای معاوضه فدریکو برناردسکی و ایوان راکیتیچ وجود دارد هم اظهار داشت: همانطور که قبلاً هم گفتم، یوونتوس تیم پرمهره‌ای است که همه بازیکنانش هم سطح بالا هستند پس کاملاً طبیعی است که دیگر باشگاه‌ها خواهان بازیکنان ما باشند. با این وجود برای فروش برناردسکی نه با بارسلونا و نه با میلان مذاکرده نکردیم. در مورد امره جان هم امیدوارم بماند اما اگر برود، قصد نداریم بازیکنی جدید را به جای او بخریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.