رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد با برنامه هایی که این باشگاه دارد بزودی اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رسولی پناه رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در حاشیه معرفی برنامه های اقتصادی این باشگاه در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره مشکلات مالی بازیکنان این تیم اظهار داشت: با قراردادی که با این شرکت بستیم مطمئنم اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد و می‌توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

وی در خصوص اینکه یحیی گل محمدی به شدت از وضعیت مالی باشگاه ابراز گلایه کرده است، افزود: به هر حال مشکلاتی وجود دارد و با توجه به کارهای اقتصادی که انجام می‌دهیم مطمئناً حل خواهد شد.

رسولی پناه درباره اینکه شایعه شده است شخصاً پول رضایت گل محمدی را پرداخت کرده، ادامه داد: چنین چیزی نیست. من این پول را نداده ام. همه چیز در این ماجرا به آقای انصاری فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه مربوط می‌شد که ایشان کارهایش را انجام داده است.

وی از اعلام میزان مبلغ پرداختی به باشگاه شهر خودرو مشهد درباره رضایت سرمربی جدید پرسپولیس خودداری کرد و افزود: جزئیات این موضوع در اختیار آقای انصاری فرد بوده است. بهتر است ایشان در این بازی صحبت کند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره عدم توافق با برانکو ایوانکوویچ بر سر طلب یک میلیون یورویی اش تاکید کرد: کارهای اداری مربوط به شکایت ایشان در پروسه اجرایی است و فعلاً خبر خاصی در این باره نیست.

رسولی پناه با اعلام اینکه استوکس ظرف امروز و فردا به تهران می‌آید، خاطرنشان کرد: جزئیات این موضوع نیز به مدیریت باشگاه مربوط می‌شود اما مسائل مربوط به جذب این بازیکن است تا ظرف دو روز آینده به تهران بیاید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.