ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیم ما خیلی بهتر از گل‌گهر بازی کرد و توانستیم موقعیت‌های خوبی روی دروازه این تیم ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: به نظر من بازی خیلی خوبی بود، مخصوصاً در نیمه اول که تیم ما خیلی بهتر از گل‌گهر بازی کرد و توانستیم موقعیت‌های خوبی روی دروازه این تیم ایجاد کنیم، ولی برخلاف جریان بازی گل خوردیم. در نیمه دوم سبک بازی‌مان را تغییر دادیم و با دو فوروارد بازی کردیم. ما بیشتر بازی مستقیم را انجام دادیم و توانستیم روی یک اوت دستی گل خیلی خوبی را به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد: ما دو گل دیگر هم زدیم که مردود شد. امیدواریم تصمیمات داور درست بوده باشد و مثل نیم‌فصل اول به ضرر ما نباشد. باید این موضوع را بررسی کنیم. در مجموع به تمام بازیکنانم خسته‌نباشید می‌گویم. در دیداری که یک بر صفر عقب بودیم توانستیم مساوی کنیم و حتی می‌توانستیم پیروز بازی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره اضافه شدن آرمان رمضانی به ترکیب این تیم در نیمه دوم تصریح کرد: آرمان رمضانی یکی از بزرگ‌تر‌های تیم ماست و در نیم‌فصل اول هم خیلی به ما کمک کرد. با ورود او سیستم بازی ما تغییر کرد. ما او را نگه داشتیم تا به موقع از وجودش استفاده کنیم.

صادقی در پایان گفت: تیم ما نسبت به نیم‌فصل اول باتجربه‌تر شده است. ما خیلی بازیکن جوان داشتیم. ۱۳ بازیکن ما بازیکنان تیم ملی امید بودند و وقتی گل می‌خوردیم دیگر نمی‌توانستند به بازی برگردند. با بازیکنان باتجربه‌ای که اضافه کردیم توانستند این ضعف را مدیریت کنند و دیداری را که عقب افتادند، جبران کنند و حتی موقعیت گل و پیروزی هم داشتیم. برای تیم گل‌گهر هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این تیم با این پتانسیل، امکانات و زیرساخت در لیگ برتر بماند و مطمئنم که آقای جلالی این کار را انجام خواهد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.