عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد که بر خلاف برخی شایعات سرمربی آینده تیم ملی ایرانی است.

به گزارش ایسنا، محمود شیعی، مدیرعامل پیکان بعد از شکست تیمش برابر نساجی بیان کرد: متاسفانه باختیم و من راضی نیستم. باید آقای فرکی یک فکر اساسی بکند. تیم شاداب نیست و بازیکنان باید با تعصب و غیرت بازی کنند. در روزی که نساجی هم معمولی بود، بازیکنان ما از معمولی هم پایین‌تر بودند. باید فکر اساسی بکنیم تا تیم از این شرایط دربیاید.

او درباره استعفایش از باشگاه پیکان هم توضیح داد: با توجه به اینکه مریض هستم، با توصیه دکترها، دو بار خواهش کردم که ادامه کار ندهم و روی این مساله جدی هستم. همچنین سنوات خدمتی‌ام هم در حال تمام شدن است و با نظر خودم در آستانه بازنشستگی هستم. مریضی خیلی اذیتم می‌کند و کارایی‌ام را پایین آورده است. نمی‌توانم به طور کامل در خدمت تیم باشم. این درخواست را کرده‌ام و فکر می‌کنم چند روز آینده آقایان تصمیم بگیرند.

شیعی درباره وضعیت فرکی هم اظهار کرد: اگر من باشم بحث‌ها را با آقای فرکی جلو می‌بریم و اگر مدیر جدید آمده باشد او تصمیم می‌گیرد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره سرمربی تیم ملی هم گفت: بعد از رفتن آقای تاج، در اولین و آخرین جلسه‌ای که داشتیم قرار بود که روی گزینه‌های ایرانی کار شود و این مصوبه هیات رییسه بود. قرار شد زمانی که آقای حیدر بهاروند جمع‌بندی‌اش را انجام داد، هیات رییسه تصمیم بگیرد.

او ادامه داد: من گزینه خارجی تیم ملی را تکذیب می‌کنم. در آخرین جلسه تصمیم کلی گرفته و مصوب شد که گزینه داخلی باشد و حتما هم گزینه داخلی باشد.

شیعی درباره احتمال صعود نکردن به جام جهانی هم اظهار کرد: ان‌شاءالله این اتفاق بد نخواهد افتاد. با صحبتی که امروز با آقای علوی داشتم و همچنین جمع‌بندی آقای بهاروند در سه، چهار روز آینده، فکر می‌کنم اگر حرف‌ها و قول‌هایشان اجرایی شود، تا سه، چهار روز آینده سرمربی تیم ملی مشخص می‌شود. گزینه داخلی است ولی اجازه دهید نهایی شود.

عضو هیات رییسه فدراسیون در پاسخ به این پرسش که آیا با گزینه‌های داخلی صحبت شده است یا خیر، گفت: بله! حتما شده است.

او در پایان درباره شکایت فدراسیون فوتبال از مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی هم ابراز بی‌اطلاعی کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.