یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد، بازیکنان این تیم بابت بدقولی‌ها و محقق نشدن وعده‌های باشگاه ناراحت و شاکی هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا از همه دعوت می‌کنم برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان. ۱۰ روزی هست که کارمان را شروع کردیم و فرصت کم بوده است، اما استفاده کردیم. با نفرات باکیفیتی کار می‌کنیم که تاکتیک‌پذیر هستند.

وی افزود: خوشبختانه شرایط بازیکنان برای این بازی خیلی خوب است. می‌دانیم که با یک تیم باکیفیت بازی داریم، تیمی که با تغییر کادر فنی‌اش روند خیلی خوبی در پیش گرفته است. از لحاظ تاکتیکی تراکتور تیمی سرعتی است و قطعاً هواداران انتظار یک بازی جذاب را از سوی دو تیم دارند. انتظار من این است که هواداران استقبال خیلی خوبی از این بازی بعمل بیاورند. امیدوارم که این اتفاق رخ دهد و ما هم وظیفه داریم که به خاطر شاد کردن آنها سه امتیاز بازی را کسب کنیم. این هدف اصلی ماست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: شرایط تیم ما خوب است، اما باید بگویم یکسری مشکلات وجود دارد که واقعاً آزاردهنده است. از روزی که من آمدم پرداختی به بازیکنان انجام نشده و همه چیز در حد وعده و وعید است. این مسئله باعث شده بازیکنان شاکی شوند و بابت بدقولی‌ها ناراحتند. البته مشکلات مالی در تمام باشگاه‌ها وجود دارد، اما امیدوارم در باشگاه ما رفع شود. می‌دانم و می‌بینم که انصاریفرد با تمام وجودش کار می‌کند تا برای باشگاه درآمدزایی داشته باشد. انتظار ما این است که مشکلات هر چه زودتر برطرف شود. از همین جا از هیئت مدیره و انصاری‌فرد می‌خواهم که تمام تلاش خود را در این راستا انجام دهند. این تیم معمولی نیست. ما ۴۰ میلیون هوادار داریم و نمی‌توانیم نسبت به مشکلات تیم بی‌تفاوت باشیم.

گل‌محمدی راجع به اینکه تیمش چند هفته سختی پیش رو دارد و آیا می‌تواند با این وضعیت در صدر جدول باقی بماند، گفت: در هر صورت با برنامه‌ای که از سوی AFC اعلام شد، تعداد بازی‌های خارج از خانه ما بیشتر شد. در ۵۲ روز آینده ۱۱ بازی فوق‌العاده سخت را پیش رو داریم که شش بازی آن در آسیاست و خیلی هم حساس. بازی‌ها به صورت فشرده برگزار می‌شوند و ما فرصت استراحت نداریم. اگر مشکلات حل شود خیلی بهتر می‌توانیم مسیرمان را طی کنیم. کار بسیار سخت است، اما با این نفرات باکیفیتی که داریم خیلی از مشکلات حل خواهد شد. احساسی که در این ۱۰ روزه نسبت به تیمم پیدا کردم این است که بازیکنان با وجود سه قهرمانی پی در پی همچنان از انگیزه بالایی برای تکرار موفقیت‌های خود برخوردارند و این حتی درس خوبی برای خود من است. ما تلاش می‌کنیم که باز هم جام و افتخار برای هواداران کسب کنیم. از بازیکنانم به خاطر انگیزه بالایی که دارند، تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد دارد تاکتیک تیمش را از بازی فردا تغییر دهد یا خیر، گفت: هر مربی تاکتیک خاص خودش را دارد. من دوست دارم تیمم روی زمین و بازی سرعتی انجام دهد، اما این نوع بازی کردن نیاز به زمان دارد. غیر از آن باید امکانات نیز فراهم باشد. در این چند روز ما واقعاً مشکل زمین تمرین داشتیم و نتوانستیم آنطور که باید تمرین تاکتیکی انجام دهیم. از طرفی بارندگی‌ها نیز شرایط ما را سخت‌تر کرد. قطعاً با توجه به بازیکنان باکیفیتی که داریم آنها خیلی زود با تاکتیک مدنظر ما خودشان را وفق خواهند داد، اما به هر صورت نیاز به زمان بیشتری است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه مشکلات مالی کالدرون را از پرسپولیس فراری داد فکر نمی‌کند این شرایط برای او هم به وجود بیاید، گفت: انتظار ما این است که مشکلات با تلاش‌های بیشتر هر چه زودتر برطرف شود. قطعاً ما دوست داریم این اتفاق خیلی زود رخ دهد، چرا که روزهای سختی در انتظار تیم است. من دوست دارم بازیکنانم با ذهن باز و بدون دغدغه تمرینات و بازی‌های خود را انجام دهند. هر چقدر مشکلات دیرتر حل شود تأثیرات منفی روی تیم خواهد گذاشت. بازیکنان روی قراردادی که امضا کرده‌اند حساب کرده و انتظار دارند خیلی زود پول‌شان را بگیرند.

گل‌محمدی راجع به لیست ورودی و خروجی تیمش تصریح کرد: ما اوساگونا را جذب کردیم که فردا می‌توانیم از او استفاده کنیم. در مورد استوکس هم او منتظر است تا باشگاه به وی پرداختی داشته باشد و اگر این اتفاق رخ دهد به ایران خواهد آمد. در مورد نفرات خروجی هم بازیکنانی بودند که با تصمیم باشگاه و کادر فنی قبلی از لیست کناره گذاشته شدند و نظر کادر ما هم با نظر کادر قبلی در مورد این بازیکنان تفاوتی نداشت.

وی درباره آخرین وضعیت علیرضا بیراوند نیز یادآور شد: امشب با بیرانوند جلسه‌ای دارم. واقعاً خود من هم نمی‌دانم وضعیت او به چه شکل است، اما قطعاً همه چیز در مورد او امشب مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ناراحتی بشار رسن از وضعیتش گفت: مشکل بشار هم مثل خیلی از بازیکنان مالی است. متأسفانه من فکر نمی‌کردم مشکلات مالی تا این حد عمیق باشد. این موضوع مرا نگران کرده است مخصوصاً در کنار تمام این بدهی‌ها ما به زودی با رأی شکایت برانکو هم مواجه خواهیم شد که واقعاً ما را نگران می‌کند.

گل‌محمدی در پایان در واکنش به اظهارنظر یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا بهتر نبود باشگاه پرسپولیس به جای جذب استوکس پرداختی به بازیکنانش داشت، تفکری که کالدرون هم با آن موافق بود، گفت: اگر ما بتوانیم استوکس را به خدمت گرفته و تیم‌مان را تقویت کنیم قطعاً خیلی برای‌مان خوب است، چرا که بازی‌های حساسی را در آسیا، جام حذفی و لیگ برتر پیش رو داریم، اما اگر واقعاً مشکلات آنقدر زیاد است که نمی‌توانیم استوکس را جذب کنیم، بهتر است این کار را نکرده و پرداختی به بازیکنان داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.