سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فرصت زیادی برای انجام کارهای تاکتیکی در تیم نداشتیم اما پیش بینی می کنم دیدار با تراکتور یکی از بازیهای جذاب لیگ برتر خواهد شد.

یه گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر، امروز در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال گفت: حدود ۱۰ روز است کارمان را شروع کردیم و فرصت کمی برای تاکتیک پذیری داریم. اما بازیکنان باکیفیتی داریم که می توانیم کار را پیش ببریم.

وی در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: وقت کم بود اما توانستیم خودمان را برای بازی حساس و مهمی که مقابل تراکتور داریم آماده کنیم. به هر حال زمان نیاز است تا بتوانیم به هماهنگی لازم برسیم و بازی به بازی شرایط بهتری پیدا می کنیم.

گل محمدی درباره تراکتور یادآور شد: ساکت الهامی عملکرد خوبی با تیم خود داشته است. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی داشته باشیم و به هدفمان که کسب سه امتیاز است برسیم.

او در ادامه راجع به قدرت بازیکنان تراکتور صحبت کرد و گفت: آنها بازیکنان تاکتیکی و سرعتی خیلی خوبی دارند. فکر می کنم یکی از جذاب ترین بازی ها رقم بخورد. از هواداران پرسپولیس هم می خواهم تا به ورزشگاه بیایند و راه پیروزی ما را هموار کنند.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.