مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان کار این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات را منحصربه‌فرد توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از سیرجان، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: بیشتر از هر زمان دیگری به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرمی داریم. این را مسئولیت و تعهد مهمی می‌دانیم و با کل تیم به این باور رسیدیم که در دور برگشت، باید عملکرد خیلی بهتری داشته باشیم تا به آنچه که استحقاق باشگاه گل‌گهر و مردم سیرجان است، برسیم.

وی با بیان اینکه تیمش دیداری حیاتی در پیش دارد، تصریح کرد: در فاصله یک ماهه، حدود دو هفته به صورت شبانه‌روز روی جذب بازیکنان جدید تمرکز کردیم و پس از آن تمرینات ما بسیار منسجم و خوب پیگیری شد. یکی دو اردوی بسیار خوب داشتیم. در سه دیدار تدارکاتی، بازی به بازی بهتر و هماهنگ‌تر شدیم و تمرین امروز (جمعه) نشان داد که تیم ما کاملاً مهیای یک شروع دوباره و خوب است.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه دوره نقل‌وانتقالات به‌خصوص در نیم‌فصل بسیار سخت است، خاطرنشان کرد: در نقل‌وانتقالات زمستانی خیلی کم می‌توان بازیکن جذب کرد، اما می‌توانم بگویم کاری که مجموعه ما انجام داد، منحصربه‌فرد بود. روزهایی بود که از ساعت هشت صبح تا نیمه‌های شب درگیر جذب بازیکن بودیم و با بازیکنای زیادی صحبت کردیم.

جلالی در ادامه افزود: برخی بازیکنان با شرایط ما موافقت نمی‌کردند، با برخی از آنها به توافق می‌رسیدیم و به تیم دیگری می‌رفتند. همچنین باشگاه‌های بعضی بازیکنان برای انتقال آنها به گل‌گهر رضایت نمی‌دادند. در نهایت به پنج بازیکن رسیدیم که می‌توانند نقاط ضعف ما را ترمیم کنند تا در نیم‌فصل دوم خیلی بهتر باشیم.

وی درباره جذب مهاجم خارجی بیان کرد: علاوه بر پنج بازیکنی که گرفتیم، می‌توانیم یک بازیکن دیگر بگیریم که تاکنون سیکل چهار یا پنج بازیکن خارجی را فعال کردیم. جذب هر کسی که زودتر میسر باشد، او را به خدمت می‌گیریم. ما می‌توانیم یک بازیکن آزاد جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه این باشگاه برای جذب بازیکن خارجی وسواس دارد، گفت: این بازیکنان هم می‌خواهند با اطمینان بیشتری به ایران بیایند. ما کارهای این بازیکنان را دنبال می‌کنیم و کار هر کسی زودتر انجام شود، او را می‌گیریم. ما ۱۴ بازی در پیش داریم که این بازیکن به یکی از آنها نمی‌رسد. فکر می‌کنم تا پنج روز آینده، بازیکن مدنظرمان را به خدمت می‌گیریم.

جلالی درباره غایبان تیم گل‌گهر برای دیدار برابر سایپا اظهار داشت: ما بازیکن محروم نداریم. تنها مصدوم ما قربانخانی است که ۱۰ روز است با ما تمرین نمی‌کند و احتمالاً او را به‌مدت دو هفته در اختیار نخواهیم داشت. سایر بازیکنان می‌توانند به میدان بروند.

وی درباره شاگردان ابراهیم صادقی گفت: سایپا تیمی جوان است و تیم‌های جوان، غیرقابل پیش‌بینی هستند. مقابل تیم‌های جوان باید سنجیده بازی کنید. من از بازیکنان سایپا شناخت دارم و بچه‌ها توجیه هستند که چگونه باید مقابل آنها بازی کنند تا سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

سرمربی گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه در برخی پُست‌ها رقابت خوبی در تیمش ایجاد شده، تصریح کرد: این رقابت باعث می‌شود بازیکنان در بعضی از پُست‌ها خیلی بهتر تمرین و پیشرفت کنند. نیت ما این بود که هشت بازیکن بگیریم و جا را برای آنها خالی کردیم. در نیم‌فصل، جذب بازیکنی که نسبت به آن خیال‌تان راحت باشد، کار راحتی نیست. در پُست هافبک دفاعی هنوز خلاء داریم، اما میلاد کمندانی در نیم‌فصل دوم بازیکن قابل قبولی خواهد بود. رضا محمودآبادی را کنار او داریم که بازی به بازی بهتر می‌شد و روی او حساب می‌کنیم.

جلالی در مورد جدایی بدخشان، سرپرست تیم گل‌گهر سیرجان از این تیم بیان کرد: بدخشان پیشکسوتی قدیمی و کاملاً قابل احترام است. خدماتی که او به ورزش این شهر و باشگاه گل‌گهر کرده، برای همه روشن است، اما باشگاه باید درباره تحولات پاسخ دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا افضلی (مدیر رسانه‌ای گل‌گهر) در بازی فردا سرپرست گل‌گهر خواهد بود یا خیر، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم بله، اما دقیق نمی‌دانم. افضلی در یک ماه گذشته، وظایف سرپرستی را انجام داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.