تیم فوتسال مس سونگون با غلبه بر تیم حفاری راهی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال شد و دیدار شهروند ساری با ستارگان ورامین نیمه تمام ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال تیم های مس سونگون و حفاری اهواز در تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود مس به پایان رسید.

به این ترتیب تیم مس با کسب دو برد از سه مسابقه راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در دیگر بازی امروز قرار بود تیم شهروند ساری در خانه خود میزبان تیم ستارگان ورامین باشد. در ثانیه ۱۰ این مسابقه و در پی اعتراض مسئولان تیم ستارگان به حضور بعضی از افراد در سالن، این مسابقه به درگیری کشید. این بازی باید با حکم کمیته انضباطی بدون تماشاگر برگزار می شد اما بعضی از مسئولان شهر ساری در سالن حضور داشتند و همین مسئله اعتراض تیم ستارگان را در پی داشت.

مسئولان تیم ستارگان بعد از درگیری ها به رختکن رفتند و دیگر حاضر به بازگشت به زمین نشدند. به این ترتیب کمیته فوتسال و کمیته انضباطی درباره نتیجه این مسابقه تصمیم می گیرد.

در دیگر بازی امروز، تیم فرش آرا در مشهد به مصاف سن ایچ ساوه رفته است.

پیش از این هم تیم گیتی پسند با عبور از تیم سوهان محمد سیما قم موفق شده بود به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات لیگ برتر فوتسال از امروز بیش از یک ماه تعطیل خواهد بود تا اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال برای حضور در جام ملت های آسیا برگزار شود.

هنوز مشخص نیست مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر فوتسال قبل از سال جدید برگزار می شود و یا این مراحل به سال ۱۳۹۹ موکول خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.