باشگاه تاتنهام قصد دارد بال ولزی رئال مادرید را به این تیم انگلیسی بازگرداند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه تلویزیونی «ال‌چرینگیتو» اسپانیا مدعی شد باشگاه تاتنهام پروژه بازگرداندن گرث بیل را کلید زده است اما نمی‌خواهد پیشنهادی بیشتر از ۳۰ میلیون یورو برای جذب این بازیکن به رئال مادرید پرداخت کند. این گزارش اشاره‌ای به این موضوع نکرده که آیا رئال مادرید با این پیشنهاد تاتنهامی‌ها موافقت خواهد کرد یا خیر. اخیراً گفته شده بود که بیل قصد دارد تا پایان قراردادش در رئال مادرید بماند و در سال ۲۰۲۲ به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود.

بیل ۳۰ ساله که در سال ۲۰۱۳ با قراردادی ۶ ساله به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو (۸۵.۳ میلیون پوند) از تاتنهام به جمع سفیدپوشان مادریدی پیوست، عملکردش در این تیم پر فراز و نشیب بوده است، هرچند نباید نقش مصدومیت‌ها را هم در این بین نادیده گرفت. مصدومیت‌های بیش از حد این مهاجم ولزی باعث شده تا او نتواند بازی‌های خوب گذشته خود را تکرار کند.

گرث بیل که قیمتش در بازار نقل‌وانتقالات به ۴۰ میلیون یورو کاهش پیدا کرده، تاکنون در ۲۵۴ بازی برای رئال مادرید به میدان رفته و ۱۰۴ گل نیز برای این تیم به ثمر رسانده است. او این فصل هم در ۱۴ بازی از رقابت‌های مختلف برای رئالی‌ها به میدان رفته و آمار ۲ گل‌زده و ۲ پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.