باشگاه بایرن مونیخ نسبت به بازگرداندن بال برزیلی یوونتوس به آلیانتس آره‌نا علاقه‌مند است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آلمانی «بیلد» مدعی شد باشگاه بایرن مونیخ پس از مصدومیت‌هایی که برای کینگسلی کومان و سرژ گنابری به وجود آمده، علاقه‌مند به بازگرداندن داگلاس کاستا به آلیانتس آره‌نا است. باواریایی‌ها در حالی در فکر به خدمت گرفتن این بال برزیلی هستند که خود او هم این فصل با مصدومیت‌هایی دست و پنجه نرم کرده و تنها در ۱۳ بازی (در مجموع تنها ۳۸۰ دقیقه) از رقابت‌های مختلف برای راه‌راه پوشان تورین به میدان رفته است.

قهرمان سریالی بوندس‌لیگا اما با وجود این شرایط همچنان نسبت به جذب کاستا علاقه‌ دارد و به دنبال این است تا او را در فصل نقل‌وانتقالات جاری به طور قرضی تا پایان فصل به خدمت بگیرد. تصمیم برای بازگرداندن داگلاس پس از مشورت هانسی فلیک، سرمربی موقت سرخپوشان مونیخ با برخی از بازیکنان این تیم از جمله مانوئل نویر، توماس مولر، روبرت لواندوفسکی و یاشوا کیمیش صورت گرفته و آنها هم خواهان بازگشت این بازیکن ۲۹ ساله به بایرن هستند.

داگلاس کاستا که بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ بازیکن بایرن بود و آمار ۱۴ گل در ۷۷ بازی را از خود برجای گذاشت، در سال ۲۰۱۷ به طور قرضی به یوونتوس پیوست و یک سال پس از آن هم قراردادش با این باشگاه ایتالیایی قطعی شد. در آن زمان اولی هوینس، رئیس وقت باشگاه بایرن مونیخ گفته بود که کاستا به خاطر پول بیشتر این تیم را به مقصد یووه ترک کرده است.

بال برزیلی بانوی پیر اما از بازیکنان مورد علاقه مائوریتزیو ساری است و مشخص نیست که آیا یوونتوس با جدایی این بازیکن در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری موافقت خواهد کرد یا خیر!

او این فصل با پیراهن بیانکونری، آمار ۲ گل‌زده و ۳ پاس‌گل در ۱۳ بازی را از خود بر جای گذاشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.