برخلاف صحبت‌های مطرح شده، فسخ قرارداد امیرارسلان مطهری با ذوب‌آهن اصفهان قانونی بوده و او مشکلی برای همراهی استقلال ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیرارسلان مطهری مهاجم پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نقل و انتقالات زمستانی بر اساس بند قراردادش، از این تیم جدا شد و به استقلال پیوست. ذوب‌آهنی‌ها اما، مدعی شدند که انتقال مطهری به استقلال غیرقانونی بوده و باید به این تیم بازگردد. این باشگاه همچنین از استقلال و مطهری به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

مطهری بر اساس میزان پرداختی باشگاه ذوب‌آهن، نامه‌ای به این باشگاه نوشته و در ۱۰ روز خواهان پرداخت مطالباتش می‌شود. مهاجم ذوب‌آهن با وجود نوشتن این نامه، در تمرینات تیم ذوب‌آهن شرکت می‌کند، اما خبری از پرداخت پولش نمی‌شود. مطهری نیز با توجه به پیشنهاد باشگاه استقلال، قراردادش را یک طرفه فسخ و آن را در سازمان لیگ ثبت می‌کند.

اگر چه هنوز رأی کمیته تعیین وضعیت اعلام نشده، اما به نظر نمی‌رسد مطهری مشکلی برای همراهی استقلال داشته باشد و تنها منتظر رأی این کمیته است. این بازیکن بر اساس بند قراردادش، اقدام به فسخ قرارداد کرده و مدارک خود را نیز از طریق وکیلش به کمیته تعیین وضعیت داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.