مهاجم تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن ضمن تمجید از تیم تحت‌هدایت یورگن کلوپ ترجیح داد درباره شایعه احتمال پیوستنش به رئال مادرید اظهارنظری نکند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیلیان امباپه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی اسپورتس» در تمجید از تیم تحت‌هدایت یورگن کلوپ که در آستانه کسب اولین عنوان قهرمانی لیورپول در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ۳۰ سال اخیر قرار دارد، گفت: کاری که لیورپول در حال حاضر می‌کند، فوق‌العاده است. آنها شبیه به یک ماشین هستند و ریتم خود را پیدا کرده‌اند. آنها این فصل در لیگ برتر شکست‌ناپذیر بوده‌اند. وقتی شما بازی لیورپول را می‌بینید، همه چیز آسان به نظر می‌رسد، اما اینطور نیست. بازیکنان لیورپول روی کارشان تمرکز دارند و با وجود اینکه هر روز سه روز یکبار بازی می‌کنند، همواره به پیروزی می‌رسند. مشکل حالا اینجاست که همه بازی‌های لیورپول را می‌بینند و آنها باید دوباره نشان دهند که تیمی قدرتمند هستند اما به نظر لیورپول تیمی خیلی خوب با رفتار تیمی خیلی خوبی است.

ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن همچنین در خصوص بحث علاقه‌مندی باشگاه رئال مادرید به جذب وی اظهار داشت: همه در این خصوص صحبت می‌کنند و خود من هم وقتی جوانتر بودم، در این باره صحبت کرده بودم، اما حالا من بازیکن پاری‌سن‌ژرمن هستم و درست نیست در این باره صحبت کنم. وقتی ماه ژانویه فرا می‌رسد، به نظرم زمان پولی فصل است. تصور کنید من پاسخ پرسش شما را بدهم و چیزی بگویم، آن وقت همه در مورد اظهارنظر من صحبت خواهند کرد و این چیز خوبی برای پاری‌سن‌ژرمن نیست.

وی افزود: من در حال حاضر بازیکن پاری‌سن‌ژرمن هستن و صد درصد در اختیار باشگاه هستم. می‌خواهم به تیم برای پیشرفت در این فصل و کسب عناوین قهرمانی کمک کنم، از این‌رو درست نیست در حال حاضر درباره آینده حرفه‌ای‌ام صحبت نکنم. من به پاری‌سن‌ژرمن فکر می‌کنم چون این باشگاه به من کمک زیادی کرده است. من در سن ۱۸ سالگی به PSG ملحق شدم و در آن زمان استعداد داشتم، اما سوپراستار نبودم. حالا یک سوپراستار هستم و به همین خاطر باید از پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی فرانسه تشکر کنم.

امباپه ۲۱ ساله که این فصل در ۲۲ بازی، آمار ۲۱ گل‌زده و ۱۲ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته، در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر باید آرامش خودم را حفظ کنم و روی کارم در پاری‌سن‌ژرمن تمرکز کنم. در پایان فصل هم باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما من روی بازی خودم تمرکز دارم.

ستاره پاریسی‌ها همچنین درباره الگوهایش در فوتبال گفت: الگوی من در کودکی، زین‌الدین زیدان بود. اگر شما فرانسوی باشید و پسربچه‌ای بیش نباشید، زیدان الگوی شماست. پس از آن کریستیانو رونالدو و سپس رونالدوی برزیلی به خاطر شیوه بازی‌شان الگوهایم بودند. می‌خواهم من هم با توانایی‌هایی‌هایم اثر خودم را در تاریخ فوتبال بگذارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.