مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن درخواست بازیکن اروگوئه‌ای این تیم برای خروج از پارک‌دو‌پرنس را تأیید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت، به نظر می‌رسد که شمارش معکوس برای پایان حضور ادینسون کاوانی در پاری‌سن‌ژرمن آغاز شده است.

لئوناردو داآرائوخو، مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن خبرهایی را که اخیراً درباره تمایل کاوانی برای جدایی از جمع پاریسی‌ها مطرح شده است، تأیید کرد و به خبرنگاران گفت: بله، کاوانی درخواست کرده که با خروج او موافقت کنیم و او یک پیشنهاد از اتلتیکومادرید هم دریافت کرده است که ما آن را رد کردیم، اما مذاکرات‌مان همچنان ادامه دارد. کاوانی می‌خواهد از ما جدا شود.

اولین پیشنهاد اتلتیکومادرید به پاری‌سن‌ژرمن ۱۰ میلیون یورو بوده است، اما PSG‌ این رقم را پایین می‌داند و این در حالیست که بازیکن سابق ناپولی تنها تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد دارد.

بازگشت اتلتیکومادرید به پروژه جذب کاوانی

از زمان ورود مائورو ایکاردی به پاری‌سن‌ژرمن، این مهاجم آرژانتینی توانسته نظر توماس توخل، سرمربی پاریسی‌ها را برای قراردادن او در ترکیب اصلی جلب کند و به این ترتیب کاوانی در پارک دو پرنس به بازیکنی نیمکت‌نشین تبدیل شده است. توخل در یکی از نشست‌های خبری اخیرش اعتراف کرد نمی‌تواند تضمین بدهد که کاوانی در ماه فوریه همچنان بازیکن پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.