سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره حق میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا تصمیم ورزشی بگیرند.

به گزارش ایسنا، ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: با توجه به صورت جلسه‌ای که باشگاه‌ها انجام دادند یک نامه را تنظیم کردیم. این مطلب را سریعا به AFC می‌رسانیم و منتظر پاسخ آنها خواهیم بود. قرار بود فردا بازی برگزار شود ولی چیزی که مشخص است این است که فردا قطعا بازی برگزار نمی‌شود و اگر قرار باشد بازی برگزار شود روز پنجم ماه خواهد بود و ما باید در کشورمان میزبان باشیم و همه روی این تاکید دارند. نظر باشگاه‌ها را سریعا اعلام می‌کنیم. امیدواریم جلسه‌ای را سریعا تشکیل دهند و جواب ما را بدهند. ما منتظر AFC خواهیم بود.

او ادامه داد: مطمئنا آنها سریعا جواب می‌دهند. امیدواریم که یک تصمیم ورزشی بگیرند. ما بارها میزبان مسابقات ورزشی بودیم و بارها مورد تمجید فیفا و AFC قرار گرفتیم. از فروردین ماه تا همین دی ماه میزبان مسابقات آسیایی بودیم. در فوتسال و فوتبال و در شهرهای تهران، ارومیه، همدان و تبریز میزبانی کردیم. بارها مورد تمجید شخص دبیر کل AFC قرار گرفتیم. امیدواریم که همه این‌ها را ملاک قرار دهند و یک تصمیم ورزشی خوب بگیرند تا ان‌شاءالله فوتبال آسیا از هواداران ایرانی محروم نشود.

شکوری درباره وضعیت سرمربی تیم ملی هم توضیح داد: امروز ما درگیر بحث باشگاه‌ها بودیم. دایی بازیکن بزرگ ما بوده و اسطوره کشور ماست. همه جای دنیا آقای دایی را می‌شناسند و شاید فوتبال ما را به اسم آقای دایی بشناسند. همه مربیان ما تیم دارند و طبیعی است که ایشان جز گزینه‌های ما باشد. امیدواریم که ان‌شاءالله سرمربی تیم ملی هم انتخاب شود. از هواداران فوتبال و رسانه‌ها خواهش دارم که دست به دست هم بدهیم چون شرایط بسیار سختی است و از خارج از کشور به ما فشار وارد می‌کنند. شاید بخشی از بحث باشگاه‌ها به تیم ملی هم برگردد. پیش‌بینی ما این است که شاید این موضوع به تیم ملی برگردد. به همین دلیل باشگاه‌های ما درخواست کرده‌اند یک جلسه فوری با دبیرکل و رییس AFC برگزار کنند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا مربی خارجی هم جز گزینه‌های فدراسیون است یا خیر بیان کرد: مربی خارجی هم جز گزینه‌های ما بوده و هست ولی ما باید شرایط اقتصادی را در نظر بگیریم. مردم ما کاملا در جریان این موضوع هستند. من نمی‌خواهم روی اسامی صحبت کنم. شرایط حرفه‌ای فوتبال به طوری است که نباید درباره اسامی صحبت کنیم. تیم دیگری در حال مذاکره با سرمربی تیم ملی است و اطلاعات دقیق را آنها باید در اختیار شما قرار بدهند. من درگیر بحث باشگاه‌ها هستم. ما سعی می‌کنیم در اولین فرصت مربی تیم ملی را انتخاب کنیم و این مطمئنا به ماه دیگر نمی‌کشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )