تیم ملی فوتسال کشورمان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به احتمال فراوان در دیداری تدارکاتی به مصاف مراکش خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان از چند روز آینده و پس از برگزاری مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر آغاز خواهد شد و ملی‌پوشان کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ در کشور ترکمنستان آماده خواهند شد.

از همین رو و با توجه به اردوی نزدیک به یک ماهه تیم ملی فوتسال پیش از آغاز این مسابقات، کادرفنی تیم ملی و کمیته فوتسال به دنبال برگزاری چند بازی دوستانه پیش از اعزام تیم به ترکمنستان هستند. در همین زمینه مذاکراتی نیز با چندین کشور اروپایی، آمریکایی و آفریقایی انجام شده، اما به دلیل برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی در این قاره‌ها، بیشتر این مذاکرات با بن‌بست رو‌به‌رو شده است.

کمیته فوتسال پس از این اتفاقات با نظر کادرفنی تیم ملی مذاکراتی را با کشور مراکش داشته که هنوز این کشور پاسخ نهایی را به پیشنهاد یادشده نداده است. پیشنهاد تیم ایران برگزاری بازی در تهران و در تاریخ ۴ تا ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۵ تا ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۸) است.

مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا از تاریخ ۷ تا ۱۸ اسفند ماه در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد و تیم ایران در گروه D این مسابقات با تیم‌های کره جنوبی، عربستان و تایلند هم‌گروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.