سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از غیبت احتمالی مهاجم انگلیسی این تیم برای مصاف با صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر می‌گوید حضور مارکوس رشفورد برای بازی یکشنبه شب مقابل لیورپول در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. منچستریونایتد، تنها تیمی که در نیم فصل اول لیگ برتر انگلیس از لیورپول امتیاز گرفت - تساوی خانگی در اولدترافورد - دو روز دیگر در هفته بیست‌و‌سوم این رقابت‌ها میهمان صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها است.

رشفورد چهارشنبه شب در جام حذفی انگلیس مقابل ولورهمپتون به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت اما به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر که حاصل برخورد با بازیکن حریف بود، تنها ۱۵ دقیقه دوام آورد و و میدان را ترک کرد. همان مصدومیت ممکن است مانع از حضور این بازیکن ۲۲ ساله مقابل لیورپول شود.

سولسشایر درباره وضعیت بازیکنی که در این فصل ۱۹ گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده است گفت: نمی‌توانم الان چیزی به شما بگویم. باید به او زمان بدهیم تا ببینیم که چه واکنشی نشان می‌دهد. باید معاینات بیشتری صورت بگیرد و امروز (جمعه) روند بهبودی‌اش را زیر نظر خواهیم گرفت. از الان نمی‌خواهم تصور کنم که او قطعاً آماده بازی نخواهد بود چون هنوز ۴۸ ساعت دیگر فرصت داریم.

منچستریونایتد میهمان تیمی است که پس از ۳۰ سال در آستانه کسب قهرمانی در لیگ برتر است. این در حالیست که خودش از سال ۲۰۱۳ به بعد دیگر فاتح این رقابت‌ها نشده است. سولسشایر اما تأکید کرد که هدفش این است که نگذارد انتظار شیاطین سرخ برای قهرمانی به اندازه رقیب مرسی‌سایدی طولانی شود.

سرمربی نروژی منچستریونایتد اظهار داشت: این همان چیزی است که ما سخت تلاش می‌کنیم که مطمئن شویم برای ما رخ نخواهد داد. انتظار طولانی لیورپول برای قهرمانی باید برای ما یک درس باشد. باید عملکردمان را به میزان زیادی ارتقا دهیم تا شانسی برای پیروزی مقابل لیورپول داشته باشیم. البته ما ماه گذشته موفق شدیم سیتی را (در ورزشگاه اتحاد) شکست دهیم. این بار هم باید عملکردی در همان سطح ارائه کنیم. در بازی دو قبلی‌مان مقابل لیورپول در اولدترافورد ما دو بار مساوی کردیم و در هر دو مورد تا کسب پیروزی فاصله زیادی نداشتیم. پس با نگاهی به آنچه در آن بازی‌ها رخ داد می‌توانیم به نکات خوبی برسیم. عملکردمان در آن بازی‌ها به ما اعتماد به نفس و این امید را می‌دهد که در صورت ارائه بهترین عملکردمان شانس کسب پیروزی داریم.

با توجه به پیوستن اشلی یانگ به اینتر، سولسشایر اعلام کرد که از این پس هری مگوایر، مدافع انگلیسی شیاطین سرخ کاپیتان جدید این تیم خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.