کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در نیم‌فصل نخست و در تعطیلات زمان بسیاری را از دست دادیم و این زمان را باید با تلاش بیشتر جبران کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، قاسم حدادی‌فر در حاشیه مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا باید از کادر فنی قبلی و علیرضا منصوریان تشکر کنم که فضای احساسی خاصی امروز با حضورشان به وجود آوردند.

وی افزود: ما بازیکنان خودمان را در نبود منصوریان مقصر می‌دانیم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم، امروز مراسم معارفه سرمربی جدید بود، حدود ۲ هفته بدون مربی تمرین کردیم و امروز مربی مشخص شد.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: همه تلاش می‌کنیم و باید کمک شود تا فضای خوبی برای مربی ایجاد شود تا در نیم فصل دوم جبران کنیم، ما نیم فصل نخست و کمی زمان را در نیم فصل دوم از دست دادیم و باید ۲ تا ۳ برابر کار کنیم.

وی تصریح کرد: در ۵ تا ۶ هفته ابتدایی نیم‌فصل دوم بازی‌های سختی را پیش رو داریم اما می‌توانیم با تلاش و همدلی نتیجه گرفته و جبران مافات کنیم تا نیم‌فصل دوم خوبی داشته و جایگاه درخور ذوب‌آهن داشته باشیم، امیدوارم در نیم‌فصل دوم این نواقص رفع شود.

حدادی‌فر درباره جدایی برخی بازیکنان کلیدی این تیم در ابتدای فصل و در نیم‌فصل بیان کرد: از بازیکنان جدا شده تشکر می‌کنم اما این سیاست باشگاه است و این بازیکنان تاثیرگذار بودند اما به جوانانی اعتماد کرده‌ایم که آینده باشگاه هستند و باید جا پای بزرگ‌ترهای خود بگذارند تا تیم خوبی در آینده داشته باشیم و وظیفه بازیکنان جدید بسیار سخت است.

اصفهان| خیلی‌ها ذوب‌آهن را از جذب مربی خارجی برحذر داشتند وی گفت: ما همه در تلاش هستیم تا روزهای خوب ذوب‌آهن را بازگردانیم و کارمان بسیار سخت است و از مدیریت باشگاه می‌خواهم نیازهای تیم را رفع کنند تا در آرامش کارمان را انجام دهیم.کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این سئوال که آیا کادر مدیریتی از تیم حمایت می‌کنند، اظهار داشت: صددرصد حمایت وجود داشته اما آن حمایت‌ها باید بیشتر شود و محمدی و یزدی‌زاده مدیران باشگاه و کارخانه در تلاش هستند و امیدوارم در نیم فصل دوم تیم بهتری داشته باشیم، چون علی‌رغم شایسته بسیار نیم فصل نخست را از دست داده‌ایم. وی درباره اینکه مجموعه بازیکنان از سرمربی جدید چه میزان شناخت دارند، افزود: ما تا همین دیروز نمی‌دانستیم سرمربی ما کیست و از طریق رسانه‌ها این مربی را شناختیم که رزومه نسبتا خوبی دارد، ما بازیکنان باید خودمان را جمع و جور کنیم و به مربی کمک کنیم تا نیازهای مربی رفع شود. حدادی‌فر خاطرنشان کرد: کار بسیار سخت است و مربی جدید شناخت کافی از تیم ندارد و دیگران در تیم باید به او کمک کنند، همه تیم‌ها در شرایط مسابقه هستند اما ما هنوز تمرین بدنی انجام می‌دهیم و باید تلاش کنیم تا در دیدار بعدی سرحال و آماده باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.