سرمربی جدید تیم فوتبال ناپولی می‌گوید تغییراتی که در شیوه بازی این تیم اعمال کرده به هیچ عنوان با هدف اثبات چیزی به سرمربی پیشین این تیم نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو که شاگردانش با پیروزی ۲ بر صفر مقابل پروجا به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا صعود کردند، تأکید کرد تغییر سبک بازی آبی‌پوشان شهر ناپل دراین بازی و بازی‌های قبلی را به نفع این تیم دانست.

گتوسو گفت: مقابل پروجا بازی خوبی انجام دادیم. نیمه اول بازی برای ما خوب پیش رفت اما در نیمه دوم، سطح بازی‌مان افت کرد. ما کلی بازیکن داریم که دارند تلاش می‌کنند بهترین بازی‌‌های‌شان را ارائه کنند اما مشخصاً کارهایی که داریم انجام می‌دهیم، کافی نیست. پس لازم است در مورد برخی چیزها بازبینی‌هایی انجام دهیم.

گتوسو افزود: در این روزهای اخیر از ما کلی انتقاد صورت گرفته است. آنچلوتی استاد فوتبال من بود اما فلسفه و شیوه بازی تیم‌های من متفاوت است. من روزنامه‌ها و سایت‌های زیادی را دیده‌ام که نوشته‌اند من می‌خواهم کارهایی که آنچلوتی در ناپولی انجام داده را انکار می‌کنم. من هیچکسی را انکار نمی‌کنم. الان هم فقط دارم بازیکنانم را به شیوه‌ای متفاوت تمرین می‌دهم. سیستم ۳-۳-۴ که ناپولی با آنچلوتی بازی می‌کرد کاملاً با سیستم ۲-۴-۴ متفاوت است اما معنای این تغییر سیستم بازی این نیست که می‌خواهم به آنچلوتی دهان‌کجی کنم.

بازی بعدی ناپولی مقابل فیورنتینا است و بعد از آن هم به مصاف یوونتوس صدرنشین جدول رده‌بندی سری A می‌رود.

هافبک سابق میلان در پایان اظهار داشت: من انتظارم دارم که بازی ناپولی پیشرفت و ثبات پیدا کند. در دو بازی قبلی‌مان مقابل اینتر و لاتزیو، ما ۴۵ دقیقه اول خوب بودیم اما در نیمه دوم خودمان را به دردسر انداختیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.