سرمربی جدید تیم فوتبال شهر خودرو مشهد خواستار حمایت بیشتر از این تیم از سوی مسئولان استانی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مجتبی سرآسیابی عصر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه تمرین نخست تیم شهر خودرو با وی اظهار داشت: باید در استان انرژی خوبی از سوی مدیریت شهری و استانی تزریق شود؛ این وفاق سال گذشته به ما کمک کرد اما امسال نیاز به انرژی و حمایت بیشتری داریم؛ بزرگانی که مدیریت استانی و شهری می‌کنند، دوستان مشغله زیادی دارند اما درخواست داریم حضور داشته باشند.

سرمربی جدید شهر خودرو مشهد گفت: برخی مواقع فقط این مسئولان می‌توانند مشکل ما را حل کنند و اگر مالک باشگاه احساس تنهایی کنیم دوباره در فوتبال استان و شهر خود دچار خلاء خواهیم شد؛ باید شرایط را خوب مدیریت کنیم و انرژی خوبی به مردم استان بدهیم.

سرآسیابی افزود: بدون شک کمک‌هایی وجود داشته که تیم به اینجا رسیده به ویژه در فصل گذشته، بیشتر بحث ما در حوزه سخت افزاری است؛ مدیرکل ورزش استان در هفته‌های گذشته کمک کردند و هفته‌ای دو سه جلسه آنجا تمرین داریم و آستان قدس نیز در بحث زمین کمک می‌کند اما آنها نیز دستشان بسته است؛ باید از نظر تمرین و کمپ شرایط خوبی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: می‌توانیم دست در دست یکدیگر اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم و باید کارهای بزرگی صورت بگیرد.

تمرین شهر خودرو با حضور سرمربی و بازیکن جدید + عکسدستیار برانکو در پرسپولیس گزینه اول حضور در شهر خودرو«سرآسیایی» سرمربی شهر خودرو مشهد شدسرآسیابی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه «اگر سرمربی سابق این تیم در استان دیگری مثلا اصفهان هم بود بازهم به راحتی می‌توانستند وی را از تیم جدا کنند» تاکید کرد: سوال مقداری «بودار» است! این حساسیت باید در استان ما بیشتر شود؛ اگر با حساسیت بیشتری مسائل داخلی ورزشمان دنبال شود یکسری اتفاقاتی که می‌افتد نخواهد افتاد.

وی افزود: به عنوان سرباز در یک مجموعه کار برایم مهم است؛ اینکه تصمیم بر این شد بنده سرمربی شهر خودرو شوم و کار فنی تیم را داشته باشم اطاعت امر کردم و با تمام وجود و با توجه به پتانسیل تیم اتفاق خوبی در ادامه کار و مسیر رقم بخورد و البته کار سخت است و این خیلی شفاف است.

سرمربی شهر خودرو عنوان کرد: باید از آقای حمیداوی و هیئت مدیره شهر خودرو تشکر داشته باشم و امیدوارم اتفاق خوبی رقم بزنیم؛ چند دستیار را فیلتر کردیم و از مراحل تست گذراندیم و در نهایت دستیار اول بنده یک مربی ایتالیایی خواهد بود که رزومه وی را دیده و شرایطش را آنالیز کردیم و شرایطی که می‌خواستیم را داشت و باشگاه در حال پیگیری است تا به تیم اضافه شود.

وی تاکید کرد: داود سیدعباسی نیز به عنوان مربی به ما اضافه شده است و یک مربی گلر و رضا آریانیک نیز به ما اضافه خواهد شد تا در بحث بدنسازی به ما کمک کند. امیدواریم این بار سنگین را به منزل مقصودی که فکر می‌کنیم باید برای استان رقم بخورد برسانیم.

سرمربی شهر خودرو عنوان کرد: باید از زحمات یحیی گل محمدی تشکر کنم؛ مسائل زیادی را از وی یاد گرفتم و زحمت زیادی برای فوتبال این شهر و اعتلای فوتبال استان کشید؛ حمید مطهری و داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور نیز زحمت زیادی کشیدند و انرژی گذاشتند و اتفاق خوبی در فصل گذشته و نیم فصل نخست برای ما رقم خورد و حتما در ادامه راه از یحیی نیز مشورت می‌گیرم و سعی می‌کنم در همان مسیر باشم و البته ممکن است مقداری تفکرمان فرق داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.