مالک باشگاه شهرخودرو می‌گوید مجتبی سرآسیایی مدرک B مربی‌گری آسیا را دارد و برای هدایت شهرخودرو مشکلی ندارد.

به گزارش ایسنا، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو، درباره انتخاب مجتبی سرآسیایی به عنوان سرمربی این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از شش ساعت جلسه هیات‌مدیره، به نتیحه رسیدیم که سرآسیایی بهترین گزینه است. او شش سال است که کنار این تیم است و ارتباط خوبی با بچه‌ها دارد. به اضافه اینکه استفان کوزین به عنوان دستیار اول به ما اضافه خواهد شد. او در النصر امارات، الشباب عربستان، در قبرس و البته تیم ملی کامرون هم کار کرده و دستیار سابق زنگاست. قرارداد ۱ سال و نیمه با سرآسیایی داریم.

وی در خصوص نحوه جدایی گل‌محمدی هم گفت: مجموعه شهرخودرو نسبت به اتفاقات اخیر دل‌شکسته است ولی از این موضوع می‌گذرم. چهار، پنج بازیکن به ما اضافه شده‌اند و یک بازیکن اوکراینی هم به ما اضافه خواهد شد.

حمیداوی تصریح کرد: همچنین امکان دارد یک بازیکن خارجی دیگر اضافه شود. سرآسیایی مدرک B آسیا دارد ولی دستیارش مدرک A دارد و مشکلی از این بابت نیست.

وی در خصوص شایعاتی مبنی بر در اختیار قرار نگرفتن استادیوم امام رضا برای مسابقات آسیایی افزود: در مشهد جز وفاق و همدلی و همراهی چیزی ندیده‌ام. همه مسئولان به ما همیشه لطف دارند و خیالمان راحت است که دوستان به فکر شهرخودرو هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.