باشگاه صنعت نفت آبادان در فصل نقل و انتقالات زمستانه، هیچ فعالیتی نداشت.

در حالی‌که در نقل و انتقالات زمستانه، باشگاه‌های لیگ برتری ایران به دنبال تغییراتی در ترکیب خود برای تقویت و حضور موفق در نیم‌فصل دوم بودند، اما صنعت نفت آبادان که از ابتدای لیگ با مشکلات مالی فراوان دست و پنجه نرم می‌کند، هیچ فعالیتی در بازار نقل و انتقالات نداشت.

تیم صنعت نفت آبادان به دلیل عمل نکردن به تعهدات مالی خود که مربوط به بدهی بازیکنان و مربیان‌شان از فصول گذشته است، از جذب بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانه محروم بود؛ به جز نفت آبادان، پنج تیم دیگر نیز چنین شرایطی داشتند اما اقدام به جذب بازیکن کردند که این تیم‌ها تا زمانی که به تعهدات مالی خود عمل نکنند، نمی‌توانند قراردادی را در سازمان لیگ یا هیات فوتبال ثبت کنند و از بازیکن جدید خود در بازی‌های رسمی بهره‌مند شوند.

به گزارش ایسنا، اگرچه بازیکنانی همچون ریکانی، آل‌کثیر و کعبی از نفت آبادان نیز مورد توجه تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و استقلال قرار گرفتند ولی دراگان اسکوچیچ که تیمش نمی‌توانست بازیکن جدید به خدمت بگیرد، خواهان حفظ آن‌ها بود و به این بازیکنان اجازه خروج از باشگاه را نداد.

نقل و انتقالات زمستانی، ساعت ۲۴ روز گذشته (۲۳ دی ماه) به پایان رسید و نفت آبادان، هیچ خروجی و ورودی نداشت. البته باشگاه نفت آبادان می‌تواند در ادامه از سهمیه جذب بازیکن آزاد استفاده کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.