علی شجاعی می‌گوید ایران هنوز تسلیم نشده و این تیم برای صعود به مرحله بعد تلاش می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت AFC، شکست تیم ملی زیر ۲۳ ساله‌های ایران برابر کره جنوبی و برتری ازبکستان برابر چین باعث شد چین از این گروه حذف شود و ایران هم کار سختی برای صعود به مرحله بعد داشته باشد.

ایران حالا برای صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها باید چین را در بازی پایانی شکست دهد و امیدوار به شکست ازبکستان برابر کره جنوبی باشد تا شانس صعود به مرحله بعد داشته باشد. در غیر این صورت حسرت ۴۴ ساله فوتبال ایران برای رسیدن به المپیک بیشتر خواهد شد.

علی شجاعی در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: "این رقابت برای ما تمام نشده است. ما این موضوع را می‌دانیم." بازیکن تیم نساجی مازندران اضافه کرد: دو سال است که این تیم تلاش می‌کنند هر روز بهتر و بهتر شود و ما در طول دو سال تمام تلاش خود را کرده‌ایم. این مسابقه آخر است، شما درست گفتید، این برای ما زندگی است یا مرگ و آخرین فرصت است. ما می‌خواهیم در این مسابقه برنده باشیم و هیچ چیز دیگر."

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: فکر می‌کنم ما دو ۴۵ دقیقه متفاوت برابر کره جنوبی داشتیم. تیم کره یک تیم حرفه‌ای است و وقتی آنها دو گل برابر ما به ثمر رساندند بازگشت دوباره به مسابقه بسیار دشوار بود. البته ما تمام تلاش خود را در آن دیدار کردیم."

شجاعی در اواخر بازی یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد و دروازه‌بان کره به خوبی برابر او ایستادگی کرد و مانع باز شدن دروازه تیمش شد. بازیکن ایرانی در پایان گفت:‌ فکر می‌کنم دروازه‌بان در آن لحظه واقعاً عالی بود. این یک واکنش غیرقابل باور از طرف او بود. پاسی که رضا دهقانی به من داد خیلی خوب بود و من سعی کردم با تمام توان شلیک کنم. این واقعا برای دروازه‌بان سخت بود اما واکنش او عالی بود. من واقعاً نمی‌توانستم باور کنم.

در دیدار پایانی این گروه تیم ملی فوتبال امید ایران برابر چین قرار خواهد گرفت و کره جنوبی به دیدار ازبکستان می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.