هافبک تیم ملی فوتبال امید در آستانه دیدار با چین در آخرین بازی مرحله گروهی گفت: بدون شک با تمام وجود در بازی آخر می‌جنگیم تا ثابت کنیم شایسته شکست در بازی قبلی نبودیم.

به گزارش ایسنا، جعفر سلمانی با بیان این موضوع اظهارکرد: دو بازی اول برای ما بسیار سخت بود و فکر می‌کنم با بدترین قرعه ممکن مواجه شدیم. برابر ازبکستان بازی کردیم که قهرمان دوره قبل است با این وجود حریف تحت تاثیر بازی ما قرار داشت و دو گل مسلم را از دست دادیم. بازی دوم هم برابر کره جنوبی بود که فکر می‌کنم قهرمان این دوره باشد. با این حال شایسته شکست نبودیم و حداقل حقمان این بود که بازی مساوی شود.

سلمانی اضافه کرد: دو بازی قبل تمام شد حالا فرصت آخر باقی است برای اینکه از اعتبار و آبروی خودمان و کشورمان دفاع کنیم. مطمئن باشید در این بازی با تمام وجود می‌جنگیم تا ثابت کنیم لایق این نتایج نبودیم. باید مقابل چین پیروز شویم و به نتیجه بازی دیگر هم هیچ توجهی نداریم.

هافبک تیم امید در پایان گفت: کادر فنی و مسئولان تیم در این مدت همه امکانات لازم را برای ما فراهم کردند. انصافا هیچ کمبودی برای تیم وجود نداشت و همه چیز را فراهم کردند. حتی آشپز از ایران آوردند که غذای مناسب برای بچه‌ها تهیه شود. از نظر فنی هم برنامه‌ها و تاکتیک تیم کاملا مشخص بود. بچه‌ها هم تمام تلاش خودشان را کردند اما شرایط حریفان ما واقعا متفاوت بود. کره‌ای‌ها تیم منسجم و هماهنگی بودند که مشخص است مدت زیادی کنار هم بودند. به هر صورت امیدوارم در بازی آخر این شرایط جبران شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.