مسئولان باشگاه استقلال به دنبال مشکلاتی که برای انتقال پول به خارجی ها داشتند از جذب سرمربی خارجی منصرف شدند و مذاکره با گزینه های ایرانی برای انتخاب جانشین استراماچونی را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه باشگاه استقلال روز پنجشنبه به قطعیت رسید که دیگر نمی تواند با آندره استراماچونی ادامه دهد، مذاکره با گزینه های ایرانی را در دستور کار قرار داد.

این تصمیم از آنجا نشات گرفت که برای انتقال پول خارجی ها به حساب هایشان مشکلات زیادی وجود دارد و همین امر دردسرهایی را برای ورزش ایران بوجود آورده است. به همین خاطر نظر مسئولان وزارت ورزش هم این است که تیم های ورزشی فعلا همکاری با خارجی ها را به حداقل برسانند.

به همین خاطر مذاکره با گزینه ایتالیایی که مد نظر تیم مذاکره کننده در قطر بود متوقف شد و باشگاه استقلال به سمت داخلی ها چرخید.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که از سوی وزارت ورزش به هیات مدیره باشگاه استقلال ماموریت داده شده تا در مذاکره با گزینه های ایرانی یکی را به عنوان سرمربی انتخاب و معرفی کنند.

هیات مدیره باشگاه استقلال هم مذاکره با سه گزینه را در دستور کار قرار داده تا یکی را به عنوان سرمربی انتخاب کند. اگر امور به خوبی پیش برود، قرار است سرمربی استقلال امشب یا فردا به طور رسمی معرفی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.