هافبک شیلیایی تیم فوتبال بارسلونا نسبت به شایعه احتمال پیوستنش به اینتر در ماه ژانویه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرتورو ویدال که تابستان ۲۰۱۸ با امضای قراردادی سه ساله به ارزش ۱۹ میلیون یورو از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست، در هفته‌های اخیر بحث پیوستنش به اینتر و همکاری مجددش با آنتونیو کونته در ماه ژانویه مطرح شده است. این هافبک شیلیایی می‌گوید از بودن در بارسلونا خوشحال است اما احتمال پیوستنش به اینتر را هم رد نکرد.

ویدال ۳۲ ساله که در ماه اکتبر ضمن ابراز نارضایتی از ادامه نیمکت‌نشینی‌هایش در بارسلونا گفته بود اگر اوضاع تغییر نکند، پیشنهادهایش را بررسی خواهد کرد، پس از ترک اسپانیا به مقصد شیلی برای گذراندن تعطیلات کریسمس گفت: مدیر برنامه‌های من وضعیت را زیرنظر دارد اما من از بودن در بارسلونا خوشحال هستم. وقتی از تعطیلات کریسمس بازگردم، خواهیم دید شرایط به چه صورت است. اکنون می‌خواهم با خانواده‌ام باشم و پس از بازگشت از تعطیلات تصمیم خواهم گرفت.

وی افزود: این سرمربی است که تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند و من در این زمینه تصمیم‌گیرنده نیستم اما مردم هم دیدند که من آرامشم را حفظ کرده‌ام و از فرصت‌های بازی که نصیبم خواهد شد، استفاده کرده و به گلزنی ادامه خواهم داد، چیزی که دوستش دارم. امیدوارم بتوانیم در پایان فصل با بارسلونا جام‌های قهرمانی را بالای سر ببریم.

ویدال این فصل در ۱۹ بازی (تنها در ۶ بازی در ترکیب اصلی بارسلونا بوده) از رقابت‌های مختلف برای بارسلونا به میدان رفته و آمار ۵ گل زده و یک پاس گل را به نام خود به ثبت رسانده است. والورده اما در خط میانی ترجیح داده بیشتر از سرخیو بوسکتس، فرنکی دیونگ، آرتور و اخیراً ایوان راکیتیچ استفاده کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.