پپ گواردیولا از بازگشت تیمش به روند پیروزی رضایت دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا پس از برتری ۳ - صفر تیمش در خانه آرسنال در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از روند بازی شاگردانش ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اظهار داشت:کوین دی‌بروینه بازیکنی فوق العاده است و نقاطی را مشاهده می‌کند که انسان‌های عادی قادر به دیدن آن نیستند. با توجه به ترکیب فعلی تیم، لازم نیست او در عمق به دفاع کمک کند.فیل فودن همیشه خوب بازی می‌کند. اگر چه او همیشه صاحب توپ نیست اما از نظر دفاعی عملکرد خوبی ارائه می‌کند. به خصوص در نیمه اول فیل فودن وظایف خود را به خوبی انجام داد و به ما در مسیر کسب پیروزی در بازی کمک کرد.او بازیکن خیلی باهوشی است.

او در ادامه افزود: درباره شایعات حضور آرتتا روی نیمکت آرسنال با او صحبت نکرده‌ام. میکل شخصیت بزرگی است. او بخشی از موفقیت‌های بزرگ ما بوده است. ۲ یا ۳ بار در مورد آینده آرتتا با مدیران باشگاه سیتی صحبت کرده‌ام و باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد. او بخشی از کادر فنی ما به شمار می‌آید. بنابراین نمی‌دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. اگر میکل بخواهد در این مورد صحبت کند، این اتفاق رخ خواهد داد اما قطعا مکالمات خصوصی است. نمی‌خواهم او در سیتی ناراحت باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.