مدافع تیم فوتبال استقلال می‌گوید شرایط تیمش خوب است و هر کسی که می‌آید فقط باید مشکلات را حل کند

به گزارش ایسنا، عارف غلامی، مدافع تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: برخلاف بازی هفته قبل که کمی بی‌تمرکز بودیم و تحت‌الشعاع حاشیه‌ها قرار گرفتیم، این بازی را توانستیم با نتیجه پر گل ببریم و نشاط را به تیم‌مان برگردانیم. از کل بازیکنان تشکر می‌کنم و همچنین بزرگ‌ترهای تیم که این چند روزه خیلی زحمت کشیدند.

او درباره آمدن فتح‌الله‌زاده به هیات مدیره باشگاه هم اظهار کرد: من هنوز رسمی این را نشنیدم و نخوانده‌ام که چه کسی آمده و چه کسی رفته است. ما دیگر با اسم‌ها کاری نداریم. ما فقط دنبال یک نفر می‌گردیم که این شرایط را درست کند. تیم آماده است. همه‌چیز خوب است. بازیکنان فوق‌العاده‌اند. یک مصاحبه‌ای از یکی از هواداران که حق انتقاد دارند شنیدم که گفته بود "یک مربی آمده با یک مشت بازیکن هله و هوله". نباید یک سری کلمات را درباره تیمی که در صدر جدول است آن هم با این شرایط و سختی‌ها به کار ببرند. ما ناراحت شدیم. حق انتقاد دارند ولی سعی کنند با حمایت بیشتر یک قوت قلب برای ما باشند تا این نتایج ادامه‌دار باشد.

غلامی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان استقلال قید استراماچونی را زده‌اند هم توضیح داد: بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند و اگر کسی بخواهد قید چیزی را بزند باشگاه این کار را می‌کند. رفتن استراماچونی تاثیرگذار بود و ما ناراحت شدیم اما ما بازیکنان حرفه‌ای هستیم و باید به قراردادمان پایبند باشیم. کار خودمان را می‌کنیم. مسئولان تلاش می‌کنند ولی نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است بیقتد. ولی ما با این بازی نشان دادیم با هر شرایطی که پیش می‌آید کارمان را با جدیت ادامه می‌دهیم. امیدوارم که منجر به قهرمانی شود. ما همه برای قهرمانی این‌جا هستیم. هیچکس برای رتبه‌های دومی و سومی این‌جا نیست. هر کسی که می‌آید، این‌جا همه چی آماده است و فقط مشکلات تیم را حل کند. فرقی هم ندارد چه اسمی باشد. برای تیمی که دو قهرمانی آسیا دارد، این همه افتخار و قهرمانی دارد و آدم‌های تاریخ‌ساز در این تیم بوده‌اند،‌ زشت است که شرایط ما اینگونه باشد.

او درباره شرایط تیم ملی امید هم، گفت: دعوت نشدن من نظر کادر فنی بوده است. به آن احترام می‌گذارم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.