هافبک پیشین استقلال گفت: در یک سال اخیر ضعف های مدیریتی ضربه بدی به استقلال زد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوازی پس از پیروزی ۴ بر یک استقلال برابر شاهین بوشهرگفت: خوشحالم که آبی پوشان توانستند که به یک برد خوبی دست پیدا کنند. این تیم انسجامی خوبی دارد و مطمئنا در هفته های آینده هم می تواند موفق باشد.

وی در مورد وضعیت مدیریتی استقلال هم گفت: متاسفانه سوءمدیریت باعث شد تا استقلال در یک سال گذشته ضربه های بدی بخورد. باید یک مدیر لایق و توانا به استقلال بیاید تا این تیم را از این وضعیت بحرانی خارج کند.

هافبک پیشین استقلال در مورد بازگشت استراماچونی به استقلال گفت: شاید او نخواهد بیاید. دیگر نمی توان خیلی برای او صبر کرد. باید هرچه زودتر وضعیت مدیریتی باشگاه مشخص شود تا وضعیت سرمربی هم معلوم شود.

نوازی خاطرنشان کرد: متاسفانه ضعف های مدیریتی در ورزش ما زیاد است و باید این مشکل نه تنها در فوتبال بلکه در رشته های دیگر هم برطرف شود.

هافبک پیشین استقلال گفت: استقلال این روزها شرایط خوبی ندارد. باید هر چه زودتر این بحران ها به پایان برسد. درست است که توانستیم شاهین بوشهر را شکست دهیم اما باید فکری به حال وضعیت استقلال کرد.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که به نظر شما کدام یک از گزینه های مدیرعاملی برای استقلال مفیدتر خواهد بود، گفت: من در جایگاهی نیستم که بتوانم در این خصوص صحبت کنم اما امیدوارم هر کسی مدیرعامل استقلال می شود توانایی خدمت داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.