سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت: دستمزد استراماچونی وارد حساب او شده و قطعاً‌ دوشنبه و با شروع روز کاری اروپا این مبلغ اعلام وصول خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم, مازیار ناظمی درباره اینکه آندره‌آ استراماچونی اعلام کرده که دیگر مربی استقلال نیست، گفت: دستمزد استراماچونی به حساب او واریز شده و قطعاً‌ دوشنبه و با شروع روز کاری این مبلغ اعلام وصول خواهد شد. هیچ خُلف وعده‌ای در کار نبوده و ما همیشه کار‌مان را با دقت و خوش‌حسابی انجام داده‌ایم. همانطور که خلیل‌زاده گفته سو‌ءتفاهمی پیش آمده است, چون اعلام شده بود استراماچونی با علاقه‌ای که به استقلال دارد بازمی‌گردد. او می‌داند که نیم ساعت قبل از بازی نباید تمرکز تیم با مطرح شدن این مباحث به هم بخورد. استقلال و فوتبال ایران از همه چیز مهم‌تر است و صبح دوشنبه این پول به راحتی اعلام وصول خواهد شد.

وی درباره اینکه چرا برای پرداخت پول استراماچونی دیر اقدام شده تا او از تصمیمش برای بازگشت به استقلال منصرف شود, تصریح کرد: استراماچونی باید شماره حساب را زودتر اعلام می‌کرد. اگر او تا قبل از ساعت ۱۲ روز جمعه شماره حساب را اعلام می‌کرد, پول الان در حسابش بود اما ساعت ۳ بعد از ظهر به ما شماره حساب داد که بانک‌ها تعطیل بود. با توجه به اینکه در اروپا شنبه و یکشنبه تعطیل است, وصول پول در حساب ایشان به دوشنبه موکول شد.

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان درباره این سؤال که آیا باشگاه استقلال شماره حسابی از مربی‌اش نداشته است, تصریح کرد: این شماره حساب جدید بود و با شماره حساب قبلی تفاوت می‌کرد. ما پول را به صورت نقدی ابتدا به ترکیه و بعد از آن به ایتالیا برده و منتظر اعلام شماره حساب جدید بودیم.

ناظمی درباره اینکه وضعیت انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال به کجا رسیده است, عنوان کرد: بعد از استعفای فتحی با گزینه‌های مختلفی صحبت شد. امروز با فتح‌الله‌زاده صبحت شد ولی تصمیم اول این است که هیئت مدیره ترمیم شود. فتحی از هیئت مدیره به طور کامل جدا می‌شود و دو نفر جدید اضافه خواهند شد. تا‌کنون فتح‌الله‌زاده به هیئت مدیره اضافه شده و طبق قوانین تجارت هیئت مدیره باید مدیرعامل را مشخص و به وزارت معرفی کند.

وی تاکید کرد: با تیم‌های زیر مجموعه وزارت ورزش استقلال و پرسپولیس همراه هستیم. همین امروز من به نمایندگی از وزیر ورزش به هتل رفتم و وریا غفوری هم ۴۰ دقیقه با وزیر ورزش صحبت کرد. نگرانی‌ وجود ندارد و بین ما تعامل است.

مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: از سمت وزارت ورزش هیچ کوتاهی صورت نگرفته و پول استراماچونی آماده بوده است. اگر شماره حساب زودتر داده می‌شود پول امروز در حساب او بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )