سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اظهار کرد: از طریق سرپرست تیم به مالک باشگاه اعلام کرده ام اگر مطالبات بازیکنان تا پیش از دیدار با فرش آرا مشهد پرداخت نشود بنده کاری به این تیم ندارم زیرا هدایت تیمی که در این شرایط قرار دارد کار سخت و دشواری است.

عباس روزپیکر در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: پس از دیدار با اهورا بهبهان در هفته گذشته مصاحبه‌ای از بنده در دو کانال فوتسالی ارسال‌شده که وضعیت در آرامش و مشکلی وجود ندارد و تیم آذرخش در لیگ برتر خواهد ماند.

وی با انتقاد از انتشار چنین خبری، تصریح کرد: انتشار خبری با این شکل ادبیات و سخنان منتشرشده بسیار جالبه که با قطعیت آن را تکذیب می‌کنم.

روزپیکر با بیان اینکه بنده هیچ مصاحبه‌ای با هیچ‌کس در دیدار با اهورا بهبهان تا الآن انجام نداده‌ام، خاطرنشان کرد: جالب‌تر آنکه دو هفته قبلش مصاحبه‌ای از سرپرست تیم ما در همان کانال فوتسالی منتشر می‌شود که مربی تیم آذرخش مبلغی دریافت کرده و به بعضی از بازیکنان پرداخت کرده و راهی ساوه شدیم که کاملاً کذب و دروغ بود!

وی با اشاره به اینکه اکنون مسائلی در حال شکل‌گیری از سوی برخی افراد است، اضافه کرد: بنده به‌تمامی هوادارانمان قول می‌دهم دست تمامی این افراد را رو کنم؛ زیرا ادامه این روند بازی کردن با حیثیت بنده و سایر بازیکنان و کادرفنی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس است.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اظهار کرد: پس از دیدار با اهورا بهبهان تیم آذرخش یک جلسه تمرین هم برگزار نکرده و کسی نیست تا با این شرایط تیم را جمع‌وجور کند و مشکلات موجود برایش اهمیت داشته باشد.

وی با بیان اینکه دو بازیکن غیربومی این تیم به دلیل مشکلات پیشرو اردو را ترک و به شهر خود رفته‌اند، افزود: بنده به مالک باشگاه اعلام کرده‌ام تا حل نشدن مشکلات با تیم کاری ندارم!

روزپیکر با اشاره به اینکه تیمی که درگیر مشکلات روحی و روانی است، صحبت و کار فنی کردن با آن بی‌مورد و هیچ توجیهی ندارد، عنوان کرد: اهالی فن و کارشناسان بررسی کنند در پنج بازی اخیر تیم آذرخش، دو بازی بازیکن ما از بازی اخراج شده، هر پنج بازی پنج خطای تیمی ما به پایان رسیده است، کارت زرد زیادی گرفته‌ایم و بازیکن محروم از بازی بعد در هر پنج بازی داشتیم، آیا این میزان خشونت طبیعی است؟! درحالی‌که چنین مواردی به‌هیچ‌وجه در این چندین سال سابقه نداشته است.

وی در پایان با بیان اینکه تاکنون کادرفنی و بازیکنان ۱۰۰ درصد پول این فصل و ۴۵ درصد از فصل گذشته را دریافت نکرده اند، اظهار کرد: از طریق سرپرست تیم به مالک باشگاه اعلام کرده ام اگر مطالبات بازیکنان تا پیش از دیدار با فرش آرا مشهد پرداخت نشود بنده کاری به این تیم ندارم زیرا هدایت تیمی که در این شرایط قرار دارد کار سخت و دشواری است.

به گزارش ایسنا، قرار است دیدار فوتسال تیم های آذرخش بندرعباس و فرش آرا مشهد از سری مسابقات هفته لیگ برتر فوتسال کشور جمعه ۲۲ آذرماه از ساعت ۱۷ در سالن فجر بندرعباس برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.