محمد طیبی، مدافع تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان مدعی شد او و دیگر عوامل این تیم به دنبال انجام کارهایی بزرگ در فصل جاری هستند.

محمد طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزری تسنیم در مورد پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر سایپا گفت: قبل از بازی هم می‌دانستیم که مقابل تیم جوان سایپا کار سختی در پیش داریم. آنها تیم سخت‌کوشی هستند و جای سایپا انصافاً پایین جدول نیست. این تیم توانست گل اول را هم به ثمر برساند، ولی این گل باعث نشد تا تمرکز تیمی ما به‌هم بریزد. ما با حوصله فوتبال بازی کردیم و در نهایت به چیزی که می‌خواستیم دست پیدا کردیم.

مدافع تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در ادامه با اشاره به تاکتیک تیمش در این بازی خاطر نشان کرد: ما معمولاً روی زمین بازی می‌کنیم، ولی در بازی با سایپا شرایط زمین خوب نبود و لغزندگی باعث شد تا برنامه تاکتیکی ما با نظر کادر فنی تغییر کند. ما به استفاده از توپ‌های هوایی رو آوردیم و در نهایت به هدف‌مان رسیدیم. خدا را شکر که سه امتیاز مهم گرفتیم، هر چند که کار سختی برابر سایپا داشتیم.

وی درباره روند شکست‌ناپذیری تیمش در لیگ امسال تصریح کرد: خدا را شکر که نتایج خوبی گرفتیم و باعث خوشحالی مردم مسجدسلیمان شدیم. ما می‌دانیم که تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان همین تیم نفت است و هدف‌مان این است که حتی بهتر از این نتیجه بگیریم. ما جایگاه خوبی داریم، ولی به این نتایج قانع نیستیم. می‌خواهیم کارهای بزرگ‌تری در این فصل انجام دهیم. امیدوارم مسئولان هم از تیم نفت حمایت کنند تا امسال نتایج خوبی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.