یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نباید دچار مشکل شود.

جواد منافی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و هم گروهی پرسپولیس با الدحیل قطر، التعاون عربستان و الشارجه امارات اظهار کرد: پرسپولیس در گروه سختی نیست. چون تنها تیم قدرتمند گروه الدحیل قطر است. قطری‌ها در سال‌های اخیر سرمایه گذاری خیلی خوبی در فوتبال انجام داده‌اند و دیدیم که در جام ملت‌های آسیا نیز به قهرمانی رسیدند. آن‌ها در رده باشگاهی هم با جذب ستاره‌هایی تیم‌های قدرتمندی را روانه مسابقات کنند. به همین خاطر فکر می‌کنم قدرتمندترین تیم گروه پرسپولیس، الدحیل باشد.

او در ادامه درباره آینده پرسپولیس در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا گفت: من فکر می‌کنم پرسپولیس باید از گروهش سقوط کند. اگر این اتفاق رخ ندهد یک فاجعه بزرگ برای این تیم است. بعد از آن می‌شود درباره آینده و مراحل بعدی صحبت کرد. در حال حاضر همه مجموعه باشگاه باید به این فکر کنند که تیم در بازی‌های خود نتایج لازم را بگیرد و از گروهش صعود کند.

منافی اضافه کرد: من فکر می‌کنم با گذشت چند ماه آقای کالدرون باید به شناخت کافی از بازیکنان رسیده باشد. البته او در برخی از بازی‌ها گاهی آن‌قدر تغییر ایجاد می‌کند و بازیکنان را در پست‌های مختلف بازی می‌دهد که ما فکر می‌کنیم که اصلا از خصوصیات بازیکنان اطلاعی ندارد. به طور مثال در پست دفاع چپ محمد انصاری و محمد نادری بازی می‌کنند و در برخی بازی‌ها می‌بینیم هر دوی آن‌ها در زمین هستند. این نشان می‌دهد کالدرون تلاش نمی‌کند که بازیکنان را در پست تخصصی خودشان بازی بدهد. ما برای پست‌های هجمومی بازیکنان خیلی خوبی مثل علیپور داریم که آن‌ها را باید به کار بگیریم تا ان‌شاءالله در این مسابقات تیم بتواند نتایج قابل قبولی کسب کند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد؟ گفت: کار خیلی سخت است و نمی‌شود از الان درباره این موضوع صحبت کرد. باید اجازه دهیم بازی‌ها شروع شود و روند تیم را ببینیم و بعد درباره آینده صحبت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.