سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: می دانم چه کسانی برای من و استقلال حاشیه سازی می کنند و مطمئن باشید نام آنها را به زودی خواهم گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد زرینچه پس از تساوی ۲ بر۲ استقلال برابر پیکان تهران افزود: متاسفانه برخی ها شرایطی را بوجود آورده اند که هواداران علیه من شعار داده و به منی که سالها در استقلال بوده ام بگویند حیا کن استقلال را رها کند. این برای من خیلی سنگین بود. من همیشه با تمام وجود به استقلال خدمت کرده ام حتی زمانی که همه از استقلال انتقاد می کردند من حمایت می کردم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آقایانی که جایشان در استقلال نیست و به هر طناب پوسیده ای چنگ می زنند تا بتوانند دوباره قدرت را به دست بگیرند می خواهند من را نابود کنند اما من با تمام وجود برای استقلال کار خواهم کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا شما از فردا کنار تیم نخواهید بود، گفت: در حال حاضر با تمام قدرت کنار تیم هستم تا بتوانیم آرامش را به تیم بازگردانیم.

وی گفت: امیدوارم طبق صحبت هایی که شده استراماچونی دوباره به استقلال بازگردد.

زرینچه در پاسخ به این سئوال که وریا غفوری گفته این اتفاقات افتضاح مدیریت بوده است، تصریح کرد: باید همه چیز برنامه ریزی شده می بود. وقتی ما تحریم هستیم باید استرا می گفتند که شرایط پرداخت پول سخت است اما این اتفاق رخ نداد و حالا می بینیم که همین ضعف ها باعث شد تا استراماچونی از استقلال برود.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود به دلیل اینکه سالها پیش شما به حجازی خیانت کرده ای حالا هواداران باز هم همین حس را دارند گفت: من به حجازی خیانت نکردم، من عاشق او بودم. شبی که می خواستند او را برکنار کنند آقای فتح الله، منزوی و جویباری به من گفتند می خواهیم حجازی را برکنار کنیم نظر تو چیست که من گفتم من فقط بازیکن تو هستم و نمی توانم نظر بدهم. بنابراین با تمام قدرت به کارم ادامه می دهم.

زرینجه افزود: من به منزل حجازی رفتم و او به من گفت تو کنار بچه ها باش، کارت را ادامه بده زیرا من از مدتها قبل می دانستم این آقایان بدنبال برکناری من هستند. در خصوص آن بازی فراموش نشدنی که با سایپا داشتیم باید بگویم در دقایق پایانی بازی به من گفتند برو دفاع آخر بایست ولی من عنوان کردم که خسته هستم و نمی توانم چنین کاری را انجام دهم. اما متاسفانه یک عده ای این موضوع را خیانت تلقی کرده و برای من حاشیه سازی کردند.

وی در پایان تاکید کرد: با تمام این اتفاقات امیدوارم هر چه زودتر شرایطی بوجود بیاید تا استراماچونی به تیمش برگردد و دوباره هدایت استقلال را برعهد بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.