هافبک ملی‌پوش استقلال نسبت به عملکرد مدیران این تیم در خصوص مشکلات آبی‌پوشان انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، علی کریمی هافبک استقلال پس از تساوی ۲ بر ۲ برابر پیکان در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: درباره امروز نمی‌توانم صحبت کنم اما فاجعه برای روز اول است که این تیم کار را شروع کرد. موقعی که می‌خواستند تیم را ببندند، من و چشمی و کاپیتان‌های تیم را نمی‌خواستند و بازیکن را مقابل هوادار گذاشتند.

وی ادامه داد: این باعث شد تمرکز ما در ابتدای فصل از بین برود و امتیازهای اول فصل را از دست بدهیم الان نمی‌دانم چرا وقتی تیم شکل گرفته و جان گرفته، اجازه می‌دهند تیم متلاشی شود و بازیکنان به این راحتی که در ۲ ساله گذشته رفتند، باز هم بروند. آیا مشکل قرارداد است؟ تیم این همه طرفدار دارد. تیم در طول ۹۰ دقیقه تمرکز نداشت و این دست خودمان نبود. درباره مدیریت هم باید بگویم چیزی که مشخص است را لازم نیست درباره آن صحبت کنم.

کریمی اضافه کرد: در هفته‌های گذشته ما تقریبا هر هفته از داوری آسیب دیدیم. امروز پنالتی ما را نگرفتند و خطای دقیقه آخر واقعا مسخره بود. جواب این همه هوادار عاشق را که می‌دهد؟ ما بازیکنان این همه تلاش می‌کنیم و بعد این بلا را سر ما می‌آورند. ما را مسخره نکنید و تعطیلش کنید، برویم سر خانه و زندگی‌مان.

هافبک استقلال در خصوص این که بازیکنان از ۲ هفته پیش می‌دانستند که استراماچونی رفتنی است، عنوان کرد: مشکل استراماچونی فقط پول نبوده بلکه اهمیت بوده است. به این تیم و مشکلاتش توجه نشان داده نشده است. او از ابتدا به مدیران تذکر داد اما انگار نه انگار که الآن هم اتفاقی افتاده باشد!

او درباره جلسه مدیران با فرهاد مجیدی برای قبول هدایت استقلال گفت: من چنین چیزی را نشنیده‌ام.

علی کریمی درباره سرمربی بعدی استقلال تصریح کرد: من نمی‌توانم درباره مربی نظر بدهم. با مربی قبلی هماهنگ بودیم و خیلی فوتبال روان و راحتی با استراماچونی بازی می‌کردیم. مگر می‌شود به این راحتی از این تیم گذشت؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.