سرمربی ماشین‌سازی گفت: بازی‌هایی که ما تا به حال انجام دادیم واقعا تماشاگر پسند بوده‌اند و امیدوارم همین مسیری را ادامه دهیم.

به گزارش ایسنا، رسول خطیبی، سرمربی ماشین‌سازی تبریز عصر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتور در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند را شاهد باشیم و امیدوارم هر کسی که به استادیوم بیاید از بازی لذت ببرد. تیم ما شرایط خوبی دارد و بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و عملکرد خوبی دارند. امیدوارم این روند را ادامه دهند و بازی خوبی از دو تیم ماشین‌سازی و تراکتور را شاهد باشیم.

او درباره این که آیا به نتیجه مساوی راضی است؟ گفت: ما در تمام بازی‌ها با بازیکنان صحبت کردیم و تمام تفکرات لازم به آن‌ها گوشزد کردیم. من از هواداران تراکتور و ماشین‌سازی تشکر می‌کنم اما این را بازیکنان می‌دانند که باید تفکرات مورد نظر را جلو ببرند. بازی‌هایی که ما تا به حال انجام دادیم واقعا تماشاگر پسند بوده است و امیدوارم مسیری که در داخل زمین و خارج زمین داریم را ادامه دهیم و بتوانیم عملکرد موفقی از خودمان ارائه دهیم.

خطیبی افزود: دوست دارم این بازی بار فنی بالایی داشته باشد تا تماشاگران از این بازی لذت ببرند. همیشه در کل بازی‌ها دیگران از خوب بودن و خاکی بودن تیم ما صحبت کردند. خواسته من این است که مسوولان تیم را رها نکنند. اگر ما به این تیم نگاه بیش‌تری داشته باشیم حرف‌های بیش‌تری برای گفتن خواهد داشت. ما کم‌ترین پرداختی و هزینه را در لیگ برتر داریم و دومین تیم جوان لیگ برتر هستیم. امیدوارم در ادامه بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی ماشین‌سازی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم‌های تبریزی هیمشه موفق باشند و آرزوی من این است در این شهر یکی از این تیم‌های تبریزی قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بشود.

او درباره فسخ قرارداد شاهین ثاقبی با ماشین‌سازی گفت: ما چند روز پیش بود که فهمیدیم قراردادش فسخ شده است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. تمام بازیکنانی که من تا به حال داشتم تمام زحمت خود را کشیدند و من از او هم تشکر می‌کنم.

او افزود:‌ من همیشه تیم‌های پایه تبریزی را پیگیری می‌کنم و دوست دارم که تیم‌های تبریزی در صدر فوتبال ایران باشند و با هدف و برنامه‌ریزی به موفقیت برسند. باید فکر و ذهن ما روی بازی باشد ما به خاطر این بازی از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان صحبت کردیم و قرار بر این شده است روندی را که داشتیم را ادامه دهیم. ما بهترین تیم در بازی‌های خانگی هستیم و بعد ما تیم‌های مدعی هستند. این بزرگی تیم ما را نشان می‌دهد و امیدوارم که بتوانیم این مسیر را با قوت ادامه دهیم.

سرمربی ماشین‌سازی تبریز در پاسخ به این سوال که در تراکتور چه کسی می‌تواند جانشین خوبی برای دنیزلی باشد؟ خاطرنشان کرد: من نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم اما آروزی بهترین‌ها برای تراکتور را دارم. من در تراکتور بودم و همیشه دوست داشتم تیمم موفق باشد. الان هم سرمربی ماشین‌سازی هستم و امیدوارم هر تصمیمی که مسوولان می‌گیرند به نفع دو تیم باشد.

رسول خطیبی درباره بازی فردا گفت: در این رقابت قطعا فردا هوادار می‌آید و امیدوارم حاشیه‌ خاصی در بازی نباشد و تفکراتی که در بازی باشد در زمین پیاده شود. ما در این بازی دو مصدوم دو محروم داریم و هر چه تماشاگر بیش‌تر بیاید، انگیزه بازیکنان بیش‌تر می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.