پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به نقاط ضعف و قوت تیم پیکان گفت: حریف استقلال در حمله خطرناک و در دفاع آسیب پذیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی برابر شهر خودرو و صعود به صدر جدول، این موقعیت را دارد تا با پیروزی برابر پیکان در هفته چهاردهم، موقعیتش در بالای جدول را حفظ کند.

اکبر کارگرجم در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: به موقعیت پیکان در جدول نباید توجه کرد. این تیم پتانسیل این را دارد که تیم‌های بزرگ را متوقف کند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: نقطه قوت بزرگ تیم پیکان در خط حمله این تیم است. فرکی مهاجمان خطرناک و چارچوب شناسی در اختیار دارد که برای هر خط دفاعی خطرناک هستند. بهترین گلزن لیگ نیز برای این تیم بازی می‌کند که یک خطر بالقوه برای هر خط دفاعی می‌باشد.

وی افزود: البته نقطه ضعف پیکان هم کاملا مشخص است. آنها همانقدر که در حمله خطرناک هستند، در دفاع آسیب پذیر می‌باشند و آبی پوشان می‌توانند از این ناحیه به آنها ضربه بزنند.

مدافع پیشین آبی پوشان تصریح کرد: این بازی برای استقلال بسیار مهم است چون آنها را در صدر جدول ماندگار می‌کند. امیدوارم حاشیه‌های دو سه روز اخیر در این بازی تاثیر نگذارد و همان استقلالی را مقابل پیکان ببینیم که در هفته‌های اخیر مقابل حریفان دیده بودیم.

کارگرجم با اشاره به غیبت دیاباته به دلیل محرومیت گفت: او یکی از بهترین بازیکنان فعلی لیگ است و این از خوش شانسی پیکان است که در این بازی حضور ندارد. مطمئن هستم که غیبت دیاباته در این بازی کاملا احساس خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.