سرمربی پیکان گفت: مغانلو بازیکن ما است و تا آخر فصل با ما قرارداد دارد.

به گزارش ایسنا، حسین فرکی، سرمربی پیکان ظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال حاضر شد و اظهار کرد: بازی برابر استقلال بسیار سخت و دشوار است. استقلال در ۱۰ هفته اخیر شکست نخورده و از شرایط ناهماهنگ ابتدای لیگ به شرایط ایده‌ال رسیده و نتایج نشان می‌دهد جایگاه خوبی دارد. ما هم ۲ بازی عقب افتاده داریم و چیزی که من را نگران می‌کند، این است که خدایی نکرده این بازی هم عقب بیفتد. تیم ما مثل استقلال پرمهره نیست.

او ادامه داد: اگر به ترکیب تیم ما نگاه کرده باشید، ما با ۱۵ بازیکن در بازی‌ها حاضر شدیم. در ادامه شاید بازیکنانی به ما اضافه شوند اما فعلا این‌گونه نیست. تیم‌های بزرگ مثل استقلال مشکل کمبود نفرات ندارند و هر چقدر مصدوم و محروم داشته باشند، باز هم بازیکن به تعداد کافی دارند. آماده بازی فردا هستیم و هر دو تیم انگیزه خاص خودشان را دارند. سعی می‌کنیم خود را به نیمه بالای جدول برسانیم و امیدوارم برابر تیم قابل احترامی چون استقلال خوب بازی کنیم. شاید با حضور هواداران پرشور استقلال، ما مهمان استقلال باشیم.

فرکی درباره شایعه پیشنهاد استقلال به شهریار مغانلو گفت: این اولین بار است که‌ من این موضوع را شنیدم. او بازیکن ما است و تا آخر فصل با ما قرارداد دارد. استقلال هم آن قدر مهره ارزشمند دارد که نگاه به مهره ما نداشته باشد. مغانلو باید به این فکر کند که امسال در پیکان خودش را با همه ثابت کند.

وی درباره پرگل بودن بازی فردا گفت: دو تیم خط حمله خوبی دارند و این یکی از نکات مثبت بازی است. بازی فردا حتما گل خواهد داشت و امیدوارم گل‌های بازی، ما را برنده زمین کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.