مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: آوردن مربی خارجی یک بحث است اما مهمتر‌, این است که پشتیبانی قوی‌ وجود داشته باشد که بتواند مسیر را برای مربی هموار کند.

ستار همدانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره مشکلات جدید باشگاه استقلال و اینکه گفته می‌شود آندره‌آ استراماچونی ساز جدایی از این تیم را کوک کرده است, اظهار داشت: مشکل مدیریت فقط برای استقلال نیست و در مدیریت کلان کشور هم این موضوع دیده می‌شود. در هر جایی مشکلاتی وجود دارد و باشگاه استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. با توجه به مسیری که استقلال خدا را شکر طی کرده و روز به روز در حال بهتر شدن است, امیدواریم که این حاشیه‌ها هر چه سریع‌تر جمع شود, چون اتفاقات در سال‌های اخیر همیشه استقلال را از قهرمانی دور کرده و این موضوع هواداران را خیلی اذیت می‌کند.

وی درباره اینکه استراماچونی به دلیل عدم دریافت مطالباتش قصد دارد استقلال را ترک کند و این موضوع در گذشته برای مربیانی مانند برانکو و ویلموتس هم رخ داده است, ابراز داشت: این مشکل آ‌نها نیست و مشکل ماست که باید آن را حل کنیم، البته در این بین متاسفانه کسانی هستند که منافع آنها با ماندن یک مربی در خطر است و به این مشکلات دامن می‌زنند اما اگر در کل ریشه‌یابی کنیم این مشکل ماست که بر‌نامه‌ای منظم برای درآمدزایی و مباحث مالی نداریم.

بازیکن و مربی پیشین باشگاه استقلال با بیان اینکه «به وجود آمدن این حواشی باعث می‌شود استقلال از مسیر خوبش خارج شود» عنوان کرد: اگر مشکلی پیش بیاید و ادامه پیدا کند می‌تواند به استقلال آسیب بزند. استقلال به جای اینکه آرامش بیشتری داشته باشد مشکلاتش بیشتر می‌شود.

همدانی با اشاره به اینکه استراماچونی در یک جلسه تمرینی به دلیل نبود کفش ورزشی‌اش در تمرین حضور پیدا نکرد, گفت: آوردن مربی خارجی یک بحث است اما مهمتر‌, این است که تیم پشتیبانی قوی‌ داشته باشد که بتواند مسیر را برای مربی هموار کند و او بتواند تفکراتش را به خوبی در تیم پیدا کند. ویلموتس, کالدرون و استراماجونی همه آنها این مشکلات را در ایران داشته‌اند اما هیچ برنامه‌ای برای برطرف کردنش نداریم. رخ دادن این اتفاقات برای استقلال و فوتبال ما زشت است اما باید بپذیریم که در این موضوعات مشکل داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.