سرمربی مس کرمان می‌گوید نظارت مسئولان بر مسابقات لیگ یک بسیار ضعیف است، به شکلی که تیم‌های میزبان هر کاری که بخواهند را انجام می‌دهند.

مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تساوی بدون گل عصر جمعه تیم خود برابر آلومینیوم اراک گفت: بازی در اختیار ما بود و بدون شک شرایط تیم ما نسبت به رقیب بهتر بود. اگر حفظ توپ بهتری می‌کردیم، می‌توانستیم بیشتر خلق موقعیت کنیم. با تمام این شرایط مهم‌ترین اتفاق این دیدار صحنه‌ای بود که داور گل سالم ما را مردود اعلام کرد. توپ از کرنر ارسال شد و بازیکن ما یک ضربه سر کاملاّ سالم زد که منجر به گل شد و داور با کمال ناباوری این صحنه را خطا اعلام کرد. بنده این تصمیم داور را اشتباه ‌می‌دانم و شکی ندارم که از عمد این اشتباه را مرتکب نشده است. از کمیته داوران درخواست می‌کنم بازی تیم ما مقابل آلومینیوم را مورد بررسی قرار دهند.

سرمربی تیم مس کرمان در حال حاضر روند این تیم را خوب دانست و گفت: ابتدای فصل را کُند شروع کردیم و نتایج خوبی کسب نکردیم، اما رفته رفته خودمان را پیدا کردیم. در حال حاضر تیم ما عملکرد خوبی دارد ولی حساسیت بازی‌های پیش رو بالا است، جوری که هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

زمان پنجره نقل و انتقالات لیگ یک از اول تا بیست و هشتم دی ماه اعلام شده است. حسینی در پاسخ به این سوال که آیا در دی ماه بازیکنی به شما اضافه یا کم خواهد شد گفت: باید آخرین بازی نیم فصل را هم انجام دهیم و بعد بررسی کنیم و ببینیم تیم نیاز به بازیکن دارد یا خیر. هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم.

او درباره مشکلات امروزه لیگ دسته اول توضیح داد: بنده کمتر از دو سال است که به لیگ یک آمده‌ام و بیشتر در لیگ برتر کار کرده‌ام. اما در همین زمان کم متوجه مشکلاتی شده‌ام که بارزترین آن‌ها نظارت نامناسب مسئولین برگزار کننده بازی‌ها است. آن‌ها ارزیابی‌هایی که روی باشگاه‌ها و کیفیت برگزاری بازی‌ها باید انجام شود را به درستی انجام نمی‌دهند. تیم‌های لیگ یک نسبت به گذشته پیشرفت خوبی‌ داشته‌اند اما نظارت بر برگزاری بازی‌ها به حدی ضعیف است که برخی از تیم‌ها در دیدارهایی که میزبان هستند هرطور که می‌خواهند عمل می‌کنند. در شهرستان‌ها حواشی زیاد است، بنابراین بازی‌ها احتیاج به نظارت بهتری هم دارند. مشکل مهم بعدی هم موضوع داوری است. در بعضی از بازی‌ها اشتباهات داوری به حدی بزرگ است که می‌تواند سرنوشت ساز باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.