استفانو پیولی تیمش را آماده یک پیروزی دیگر کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بولونیا در هفته جاری رقابت‌های سری A ایتالیا از آمادگی بازیکنانش برای کسب برتری سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال میلان در این باره گفت: ما به خوبی در حال پیشرفت هستیم و باید هجومی‌تر بازی کنیم تا جایگاه خودمان را در جدول بهبود بخشیم. در حال حاضر به دنبال اعتماد به نفس و ثبات هستیم. تیم از نظر تاکتیکی، ذهنی و فیزیکی در حال پیشرفت است. حالا می‌توانید تیمی با ایده‌های واضح، استحکام، انگیزه و هویت ببینید؛ تیمی که به خودش ایمان دارد.

او در ادامه افزود: بولونیا نسبت به پارما خشن‌تر بازی می‌کند اما این بازی برای ما بسیار مهم است. باید انگیزه بالایی از خودمان نشان دهیم و به هر قیمتی پیروز شویم. رودریگو پالاسیو بسیار باهوش است. من با او کار کرده‌ام و می‌دانم همیشه جابه جایی درستی در زمین دارد. نباید در انجام کارهای ساده اشتباه کنیم. اگر بخواهیم در مسیر درستی قرار می‌گیریم. پیونتک یک مهاجم مرکزی است که در محوطه جریمه مانند روباه به نظر می‌رسد. لیائو تحرک بیشتری خارج از محوطه دارد. روش‌های متعددی برای فوتبال بازی کردن وجود دارد. خصوصیات متفاوت تمام بازیکنان به تیم کمک کند. ما لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نداریم اما بازیکنان خوب زیادی در ترکیب حضور دارند و باید روی کار تیمی خودمان تمرکز کنیم. در حال حاضر فکر نمی‌کنم برای میلان مناسب باشد با ۲ مهاجم بازی کند زیرا بازیکنان کناری و هافبک‌ها نقاط قوت تیم هستند. البته اگر تیم نتیجه نگرفت، می‌توانیم از ۲ مهاجم استفاده کنیم. هر کس سرمربی میلان باشد، با هدف کسب سهمیه اروپایی کار می‌کند. من اینجا نیستم تا یک کار متوسط انجام دهم بلکه می‌خواهم بهترین کارم را انجام دهم. اگر به سهمیه نرسیدیم، حداقل می‌توانیم بگوییم تمام تلاشمان را کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.