شاگردان جان‌پیرو‌گاسپرینی در در دیداری خانگی از هفته پانزدهم سری A مقابل هلاس ورونا پیروز شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین شب از هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، امشب (شنبه) تیم آتالانتا در خانه مقابل هلاس ورونا به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ حریفش را شکست داد.

در این بازی هلاس ورونا دو بار با گلزنی ساموئل دی‌کارمین در دقایق ۲۳ و ۵۸ پیش افتاد اما آتالانتا ابتدا توسط روسلان مالینوفسکی در دقیقه ۴۴ و بعد در دقیقه ۶۴ توسط لوئیس موریل (از روی نقطه پنالتی) کار را به تساوی کشاند. در نهایت برات جیمسیتی در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل برتری آبی‌ومشکی‌پوشان برگامو را به ثمر رساند. همچنین در دقیقه ۸۸ این بازی پاول داویدوویژ از هلاس ورونا اخراج شد.

این هشتمین پیروزی این فصل آتالانتا در سری A بود که این تیم را ۲۸ امتیازی کرد اما در جایگاهش در جدول تغییر به وجود نیاورد تا شاگردان جان‌پیرو گاسپرینی همچنان در پله ششم قرار داشته باشند. هلاس ورونا اما با قبول هفتمین شکستش ۱۸ امتیازی و در رده نهم جدول ماند.

امشب دو بازی دیگر در سری A برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران اودینزه میزبان ناپولی است و و در بازی دوم از ساعت ۲۳:۱۵ لاتزیو میزبان یوونتوس خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.